اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب با حضور هنرمندان و مسئولان

دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه به کار خود پایان داد

دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه با حضور شمار زیادی از هنرمندان و مسئولان به کار خود پایان داد.

دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه امشب به همت حوزه هنری استان سمنان در تالار تئاتر شهر فرهنگ‏سرای کومش سمنان برپا شد.

در این مراسم که شمار زیادی از هنرمندان، مردم و مسئولان حضور داشتند، فعالان بخش‏های نمایش صحنه‏ای و نمایشنامه‏نویسی برترین‏های خود را شناختند.

دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه در روز چهارم شهریور ماه با چند نمایش آغاز شده بود.

در این روز «لحظه سیب» که نویسنده و کارگردان آن مسعود تفضلی‏مقدم بود، از ساعت 11 تا 12 در سالن بهمن فرهنگ‏سرای مهر شاهرود روی صحنه رفت.

همچنین «آهنگ‏های شکلاتی» که نویسنده آن، اکبر رادی و کارگردان اثر، جواد رفیعیان بود، از ساعت 16 تا 17 در سمنان به اجرا درآمد.

نمایش «محال هم ممکن است» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی علی‏اکبر شفائیان نیز از ساعت 20:30 تا 21:30 در سالن تئاتر شهر فرهنگ‏سرای کومش سمنان اجرا شد.

امروز نیز نمایش «دو متر در دو متر جنگ» با نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی روح‏الله صفا از ساعت 9:30 تا 10:30 و «سهراب‏کشی» با نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی علیرضا مداح از ساعت 12 تا 13 در سالن تئاتر شهر فرهنگ‏سرای کومش سمنان روی صحنه رفت.

دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‏های سمنان و شاهرود و حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول