اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان

اختتامیه نخستین جشنواره شعر استانی میلاد نور در نطنز برگزار شد

با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اصفهان مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر میلاد نور در نطنز برگزار شد.

اختتامیه نخستین جشنواره شعر استانی میلاد نور در نطنز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر استانی میلاد نور صبح امروز در  فرهنگ‌سرای کوثر نطنز برگزار شد، علی تمنایی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره آن را فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان علاقه‌مند به شعر و شاعری برشمرد و گفت: سبب افتخار است و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی خود علاقه‌مند به شعر و شاعری است و می‌بینیم که در طول یک سال شاعران برجسته کشور با ایشان دیدار داشته و اشعار خود را در محضر معظم له قرائت می‌کنند.

وی پیشرفت شاعران کشور را در دوران انقلاب اسلامی بسیار امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاعران این مرز و بوم توانستند آثار بسیار فاخر و ماندگاری به جای بگذارند.

در ادامه علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز هدف از برگزار نخستین جشنواره استانی میلاد نور را ترویج فرهنگ مهدویت برشمرد و افزود: 100 اثر از شعرای  اصفهان، کاشان، نطنز و بادرود، اردستان، تیران و کرون، چادگان، سمیرم، آران و بیدگل، فریدن، فلاورجان، داران و شاهین شهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و داوران در مجموع 20 اثر برگزیده را انتخاب نمودند و در پایان 3 اثر توانست به عنوان مقام اول تا سوم جشنواره دست پیدا کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور تمنایی معاون مدیرکل ارشاد اسلامی استان اصفهان، شیرانی مسئول انجمن شعر و ادب اصفهان، درستی معاون فرماندار نطنز، مشربی رئیس اداره ارشاد اسلامی نطنز، دیهیم شهردار نطنز و جمعی از مسئولان شهرستان نطنز  برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره نفر اول حاج احمد مشجری از کاشان، نفر دوم محمود علومی از شهرستان نطنز و نفر سوم مرتضی امامی از شهرستان اردستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63025/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول