اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از 2220 فقره واحد صنفی

65 واحد صنفی متخلف در میانه پلمب شد

فرمانده انتظامی میانه گفت: در بازدید از 2 هزار و 220 فقره واحد صنفی، 65 واحد متخلف شناخته شده و در این شهرستان پلمب شدند.

65 واحد صنفی متخلف در میانه پلمب شد

محمد خشتگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میانه اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پنج ماهه گذشته با اجرای طرح‌های عملیاتی و نظارتی بر واحدهای صنفی شهرستان، ماموران موفق شدند تعداد 2 هزار و 220 واحد صنفی را مورد بازدید قرار دهند.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح‌ها تعداد 65 واحد متخلف را به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و تخلفات صنفی پلمب کرده، به 130 واحد نیز تذکر لسانی داده و برای 42 واحد نیز اخطار صادر کردند.

فرمانده انتظامی میانه ادامه داد: ماموران موفق شدند تعداد یک‌هزار و 570 حلقه سی‌دی ضدفرهنگی نیز به همراه هفت کیس کامپیوتر حاوی تصاویر و فیلم مبتذل، 986 قلم داروی غیرمجاز و 30 هزار و 780 نخ سیگار قاچاق را کشف کنند.

خشتگر گفت: عدم نظارت خانواده‌ها بر فرزندان زمینه‌ساز بروز جرایم اینترنتی و از هم پاشیدن خانواده‌ها و در نهایت باعث ایجاد معضلات اجتماعی متعددی می‌شود.

وی تصریح کرد: از این رو لازم و ضروری است مسئولان به خصوص والدین بر رفتار فرزندان خود در رابطه با اینترنت نظارت بیشتری داشته باشند. 

خشتگر با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان به دلیل اینکه خانواده بر آنها نظارت درستی ندارند دچار آسیب اجتماعی می‌شوند، اظهار کرد: اولیا باید در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی واژه «نه» گفتن را به فرزندان خود آموزش دهند.

وی افزود: آنچه امروزه با آن بسیار روبه‌رو هستیم، شکافی است که بین فرزندان و والدین به واسطه ورود راه‌های ارتباطی و دور شدن از جمع خانوادگی ایجاد شده است.

انتهای پیام/60001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول