اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 3.6 میلیارد ریال صورت گرفت

سالن ورزشی چند‌منظوره ابن‌سینا در سنندج افتتاح شد/بهره‌برداری از 8 پروژه آموزشی

سالن ورزشی چند منظوره ابن سینا در سنندج بهره‌برداری با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی چند‌منظوره ابن‌سینا در سنندج افتتاح شد/بهره‌برداری از 8 پروژه آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عصر امروز و در پنجمین روز از هفته دولت با حضور جمعی از 8 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی  با صرف بیش از  35 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی چند منظوره ابن سینا با زیربنای 720 متر مربع در زمینی به مساحت 858 متر مربع و با صرف 3 میلیارد و 600 میلیون ریال و سالن ورزشی چند منظوره هنرستان تندرستی سنندج با زیربنای 730 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 750 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها استان از جمله پروژه‌هایی بود که امروز با حضور مسئولان در سنندج به بهره‌برداری رسید.

مدرسه 15 کلاسه ابوذر واقع در خیابان 17 شهریور سنندج در زیربنای 4 هزار و 500 متر مربع و در سه طبقه با صرف اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات تخریب و بازسازی و یک واحد مرغداری 25 هزار قطعه‌ای در زمینی به مساحت 5 هزار و 200 مترمربع از دیگر پروژه‌هایی بود که در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

برای احداث و راه‌اندازی این پروژه که به صورت مستقیم زمینه ایجاد اشتغال برای 5 نفر را فراهم کرده اعتباری بالغ 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

طرح گازرسانی به روستای بخش حسین‌آباد شامل روستاهای تازه آباد بزنقران، باینچوب، کیله‌سفید و سنگ سفید با صرف اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال و پارک کودک 7 روستای بخش حسین‌آباد با صرف 240 میلیون ریال نیز امروز با حضور جمعی از مردم و مسئولین بهره‌برداری شد.

با بهره‌برداری از  این طرح گازرسانی در حال حاضر 18 روستای بخش حسین‌آباد گازدار شده است.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول