اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون خبر داد

اعزام 300 بسیجی شهرستان کارون به مشهد مقدس

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون از اعزام 300 بسیجی این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد.

اعزام 300 بسیجی شهرستان کارون به مشهد مقدس

علی باوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوت عبدالله اظهار کرد: به منظور زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)، 300 بسیجی شهرستان کارون به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این بسیجیان از سوی سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) شهرستان کارون به مشهد مقدس اعزام شدند و حرم شریف حضرت امام رضا (ع) را زیارت کردند.

به گفته فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) شهرستان کارون، این 300 بسیجی در فصل تابستان امسال به مشهد مقدس رفتند.

وی از اجرای طرح نشاط و تعالی در 52 پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح نشاط و تعالی، در تابستان هر سال برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون با بیان اینکه طرح نشاط و تعالی در پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان به اجرا درمی‌آید، متذکر شد: طرح نشاط و تعالی امسال در شهرستان کارون با استقبال خوبی مواجه شد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این بود که طرح نشاط و تعالی به بهترین وجه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان انجام شود و علاقه‌مندان با اشتیاق و روحیه خوبی در کلاس‌ها حضور یابند.

باوی در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس به برگزاری دوره‌های آموزش عقیدتی سیاسی در طرح نشاط و تعالی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دوره‌های هنری در برخی رشته‌ها نیز برگزار ‌شد.

وی، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های علمی، ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی سال 92 در شهرستان کارون بیان کرد و گفت: شرکت در اردوهای هجرت سه از دیگر برنامه‌ها بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون اردوهای زیارتی سیاحتی را از دیگر برنامه‌های تابستان امسال عنوان کرد و یادآور شد: تعدادی از کسانی که در طرح نشاط و تعالی حضور یافتند به اردو اعزام ‌شدند.

باوی برگزاری کلاس‌های قرآن و نماز را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی تابستان امسال در این شهرستان بیان کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون از حضور از نوجوان و جوانان شهرستان کارون در طرح نشاط و تعالی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تابستان امسال حدود 7 هزار و 650 نفر نوجوان و جوان در طرح نشاط و تعالی حضور یافتند و اوقات فراغت خود را با برنامه‌های متنوع گذراندند.

وی در پایان گفت: طرح نشاط و تعالی سپاه ناحیه کارون از ابتدای تابستان طی مراسمی با حضور مسئولان محلی فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/72010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول