اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان سمنان:

معافیت معلولان از انجام خدمت وظیفه عمومی پیگیری شود

معاون توان‏بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: معافیت معلولان و فرزندان آنها از انجام خدمت وظیفه عمومی پیگیری شود.

معافیت معلولان از انجام خدمت وظیفه عمومی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دومین نشست معاونت توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان با معاونت وظیفه عمومی استان سمنان برگزار شد.

معاون توان‏بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان به همراه دو نفر از کارشناسان مرتبط در امر برگزاری کمیسیون‏‌های معافیت از سربازی، با معاون وظیفه عمومی استان سمنان و همکارانشان در معاونت وظیفه عمومی استان سمنان دیدار کردند.

در این دیدار، پیرامون مسائل مختلف در رابطه با چگونگی برگزاری کمیسیون‏‌های پزشکی، معافیت از سربازی و ارجاع معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان این دیدار، معاون توان‏بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیم تقدیرنامه‏‌ای، از همکاران نظام وظیفه تقدیر کرد.

گفتنی است؛ طبق ماده شش قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، یکی از فرزندان اولیایی که خود ناتوان و معلول بوده (هر دو یا یکی از آنها معلول باشد) و یا حداقل دو نفر از فرزندان آنها ناتوان و معلول باشد، از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‏‌شوند.

این از طریق برگزاری کمیسیون‏‌های پزشکی معافیت از سربازی در دو سطح شهرستانی و استانی در سازمان بهزیستی صورت می‏‌پذیرد و در نهایت پرونده جهت تصمیم‏‌گیری نهایی به نظام وظیفه ارجاع می‏‌شود.

عباسعلی ترحمیان معاون وظیفه عمومی استان سمنان، مهدی حافظی سرپرست اداره کفالت و پزشکی استان سمنان، مجید دوست‌محمدی مدیر امور تحصیلی و رایانه وظیفه عمومی استان سمنان از همکاران دست‏‌اندرکار و رابط در امر معافیت از سربازی مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی در نظام وظیفه استان سمنان هستند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول