اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خبر داد

اتمام 4000 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده روستاهای اهر

فرماندار اهر از اتمام 4 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده روستاهای این شهرستان خبر داد.

اتمام 4000 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده روستاهای اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جمع مردم روستای زلزله‌زده «ملالار» با ارائه گزارشی از عملکرد مسئولان شهرستان در خصوص عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: تاکنون 4 هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی این شهرستان که در تعهد بنیاد مسکن، ستادهای معین و خیران بوده در عرض یک سال به مرحله بهره‌برداری رسیده و اهالی روستاهای زلزله‌زده از نعمت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند شده‌اند.

وی از افتتاح 30 پروژه عمرانی در قالب طرح‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، خدماتی در حوزه شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال خبر داد.

صدیقی گفت: در امور زیربنایی نیز با بسیج تمام امکانات ادارات خدمت‌رسان اکثر زیرساخت‌های مورد نیاز در روستاها با مشارکت ادارات ذی‌ربط به مرحله اتمام رسیده و برخی نواقصات نیز که در روستاها وجود دارد تلاش داریم با تعامل مردم، مسئولان و خیران به خصوص مساجد، اماکن عمومی را در کمترین زمان لازم به اتمام رسانیم.

این مقام مسئول از سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی و تعاونی و نیمه دولتی در قالب پروژه‌های صنعتی، خدمات و کشاورزی این شهرستان خبر داد و افزود: ایجاد کارخانه آهک هیدراته، تولید کنسانتره مس، تولید میلگرد فولادی، فاز دوم کارخانه مس مزرعه، صنایع تبدیلی میوه و کنسانتره میوه از جمله این طرح‌ها است که با اتمام این طرح‌های اشتغالزا زمینه برای اشتغال بیش از 2 هزار و 500 نفر فراهم می‌شود.

در پایان این مراسم از خیر مسجدساز که مسجد روستای ملالار اهر توسط این خیر ساخته شده بود از سوی استاندار آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/60001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول