اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

کسب رتبه عالی استانی توسط آموزش و پرورش کنگان

رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: آموزش و پرورش کنگان به رتبه عالی استانی در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر دست یافت.

کسب رتبه عالی استانی توسط آموزش و پرورش کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف شامگاه پنج‌شنبه در جمع مسئولان کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار است و نقش این نهاد در سطح جامعه بسیار تعیین‌کننده است.

وی افزود: در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان اقدامات ارزنده‌ای در راستای پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش انجام داده‌ایم و به نتایج بسیار خوبی نیز دست یافته‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان با اشاره به کسب رتبه عالی این شهرستان خاطرنشان کرد: کسب رتبه عالی استانی در شورای آموزش و پرورش نشانه دقت، تلاش و کوشش همه عوامل و اعضای شورای آموزش و پرورش کنگان است که امسال نیز این مدیریت توانست همانند سنوات گذشته این موفقیت را کسب کند.

شریف تصریح کرد: در پی ارزیابی عملکرد شورای آموزش و پرورش مناطق استان، شورای آموزش و پرورش کنگان توانست رتبه عالی در مناطق 17گانه  آموزش و پرورش استان را کسب کند.

وی اضافه کرد: ارزیابی از این شورا در زمینه مصوبات مختلف در شورای آموزش و پرورش بود که این مدیریت توانست رتبه برتر را کسب کند و افتخاری بزرگ برای این شهرستان به ارمغان بیاورد.

رئیس آموزش و پرورش کنگان یادآور شد: برای آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم با همت و تلاش بیشتر بدون کوچکترین مشکل سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

شریف گفت: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت در این شهرستان از مهم‌ترین مسایل است و برای تحقق این مهم نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم.

انتهای پیام/2451/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول