اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران خبر داد

افتتاح 450 پروژه در استان تهران/ سرمایه‏گذاری 7 هزار میلیارد ریالی دولت در پایتخت

معاون امور عمرانی استاندار تهران از افتتاح 450 پروژه با بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در استان تهران در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 450 پروژه در استان تهران/ سرمایه‏گذاری 7 هزار میلیارد ریالی دولت در پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا محمودی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‏های شهرداری دماوند افزود: شاید با وجود تحریم‏ها و مشکلات اقتصادی فراوان، کمیت پروژه‏ها پایین آمده است، اما سعی شده همه پروژه‏ها با بهترین کیفیت به بهره‏برداری برسد.

وی با بیان اینکه در کشور انتقال قدرت با روبوسی و تشکر صورت می‏گیرد، بیان داشت: این‏ها صحنه‌های زیبایی‏ است که در کشور ما صورت می‏گیرد و تمام دنیا باید آن را ببیند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: این‏گونه مسائل در کشورهای دیگر کمتر اتفاق می‏افتد؛ همان‏طور که در مصر می‏بینیم انتقال قدرت چندین هزار کشته و زخمی به جای گذاشت.

محمودی گفت: انتقال قدرت در ایران به دست مردم صورت می‏گیرد و این مردم هستند که با انتخاب رئیس‌جمهور و نماینده خود در مجلس، سرنوشت خود و کشورشان را تعیین می‏کنند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران، شهر ایده‏آل را یک شهر اسلامی خواند و اظهار کرد: اگر ایمان را تقویت کنیم، دیگر هیچ‏گونه خلاف و بزهی چه از سوی مردم و چه از سوی مسئولان مشاهده نمی‏شود.

محمودی اضافه کرد: برای رسیدن به جامعه اسلامی و ایده‏آل، مقدمات زیادی لازم بوده که اصلی‏ترین آن یعنی انقلاب اسلامی رخ داده است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران، رمز موفقیت پروژه‏های عمرانی را داشتن کارفرمای دانا برشمرد و تصریح کرد: کارفرمای دانا می‏داند چه پروژه‏ای برای کجا مناسب است و منابع مالی موجود را کجا باید هزینه کند و در نهایت نیز پیمانکاری توانا به کار می‏گیرد.

وی ادامه داد: کارفرمای دانا و پیمانکار توانا که در کشور ما کم نیستند، باعث پیشرفت شده و کشور را به سوی قله‏های موفقیت سوق می‏دهند.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول