اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی رودهن

یازدهمین دوره مسابقات دانشجویی بتن برگزار می‏شود

یازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار می‏شود.

یازدهمین دوره مسابقات دانشجویی بتن برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: این دوره از مسابقات با مساعدت معاونت پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‏شود.

علیرضا ایرانبخش گفت: این دوره از مسابقات در شش رشته بتن سبک پرمقاومت، سازه محافظ تخم مرغ (EPD)، تیر سبک خمشی در سطح دانشجویی و بتن خود تراکم اقتصادی (SCC) و بتن غلتکی اقتصادی (RCCP) ویژه اعضای حقوقی انجمن بتن ایران و نیز پوستر و پایان‏نامه برتر دانشجویی در سطح کارشناسی‏ارشد (جایزه مهدی قالیبافان با همکاری انستیتو مصالح ساختمان دانشگاه تهران) برگزار می‏شود.

وی گفت: این مسابقات باید ماهیت ملی و بین‏المللی پیدا کند؛ چراکه در شورای هدایت دانشگاه آزاد اسلامی معطوف به شورای استعدادهای درخشان وزارت علوم، مصوب شده تا صاحبان رتبه در مسابقات علمی که اعتبار ملی دارند بتوانند بدون آزمون به مقاطع بالاتر تحصیلی وارد شده، در دانشگاه آزاد اسلامی به ادامه تحصیل بپردازند.

ایرانبخش با اشاره به سابقه تشکیل و فعالیت‏های موفق دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای دهه سوم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون، آموزش و پژوهش شاخص برجسته این دانشگاه و مقدمه‏ای برای تعیین راهبرد دهه چهارم تلقی می‏شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: برای تحقق این راهبرد راهی جز تحول پژوهشی در این دانشگاه وجود ندارد و این تحول تنها با برنامه مدون عملیاتی و راهبردی به وجود می‏آید.

ایرانبخش گفت: سیاست‏های کاملاً روشن دانشگاه، بر پایه فراهم کردن زمینه لازم برای اعتلا، رشد، پویایی و بالندگی این دانشجویان استوار شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: در این مسیر نیز بی‏هیچ منتی دانشجویان سرافراز و معاونت‏های پژوهشی برنامه‏های خود را سازماندهی کرده و در همکاری با انجمن‏های علمی و مطرح کشور امکانات لازم را جهت رقابت سالم و با نشاط دانشجویان در رده‏های مختلف فراهم می‏آورند.

انتهای پیام/2568/ر/ف40040

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول