اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تحلیلگر سیاسی آمریکا:

مداخله در سوریه می‌تواند به نبردی باز در سطح منطقه منجر شود

مدیر مرکز تحقیقات آمریکایی و عربی در واشنگتن هشدار داد مداخله نظامی آمریکا در سوریه می‌تواند به نبردی باز در سطح همه منطقه منجر شود.

مداخله در سوریه می‌تواند به نبردی باز در سطح منطقه منجر شود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، منذر سلیمان، مدیر مرکز تحقیقات آمریکایی و عربی در واشنگتن و تحلیلگر امور راهبردی هشدار داد مداخله نظامی آمریکا در سوریه اگر روزها ادامه پیدا کند به صحنه جنگی گسترده از تهران تا مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی منجر می‌شود و آتش جنگ تا حوزه خلیج فارس و حتی اردن و سرزمین‌های اشغالی سرایت می‌کند.

این تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: جنگ امتداد سیاست است و تهدیدها علیه سوریه برای وادار کردن دولت بشار اسد به صرف نظر کردن از مواضع سابق است تا بدین گونه متحدان سوریه و بخصوص روسیه، چین و ایران نیز از مواضع خود عقب نشینی کنند و تغییر در مواضع سوریه به معنای موافقت آن با واگذاری قدرت به مخالفان است.

وی افزود:همه اوضاع کنونی نشان دهنده این است که آمریکا تصمیم گرفته است که علیه سوریه وارد عملیات نظامی شود و اکنون در حال بررسی زمان حمله و بزرگی آن است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول