اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

مرکز جامع خدمات بهزیستی در استان سمنان تأسیس شود

مدیرکل بهزیستی استان سمنان تأکید کرد: مرکز جامع خدمات بهزیستی باید به همت کارشناسان در استان سمنان تأسیس شود.

مرکز جامع خدمات بهزیستی در استان سمنان تأسیس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین علی پهلوان از مرکز روزانه توان‏بخشی و درمان بیماران روانی مزمن آتیه سمنان بازدید کرد.

در این بازدید که معاون و کارشناس امور بیماران روانی مزمن توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان را همراهی می‏‌کردند، مدیر مسئول مرکز آتیه بر خرید دستگاه‏‌های کارگاه‏‌های حمایتی تولیدی و هزینه‏‌های بالای داروی بیماران تأکید کرد.

وی همچنین لزوم تأسیس مرکز جامع خدمات بهزیستی در استان سمنان را یادآور و خواستار حمایت‏‌های مادی و معنوی از سوی سازمان شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز خدمت به بیماران و دستگیری از آنان را منش پیامبران عنوان کرد و افزود: مراکز با همت والای خود می‏‌توانند بار سنگینی را از دوش بهزیستی برداشته و سازمان را در رسیدن به اهداف خویش یاری کنند.

پهلوان با اشاره به اهمیت وجود مرکز جامع خدمات بهزیستی، تجمیع امور را سبب تسریع در پیشبرد اهداف مددجویان برشمرد و گفت: پس از تجمیع کارها می‏‌توانیم طرح دانش‏کار و اشتغال مددجویان را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان عدم اجرای استخدام سه درصدی معلولان و مشکلات آنان در بخش معیشتی خاطرنشان کرد: حرفه‏‌آموزی تخصصی به معلولان می‌‏تواند زمینه‏‌های خوداشتغالی و رفع موانع اشتغال را پایه‏‏‌ریزی کند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول