اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم خبر داد:

واگذاری 100 واحد مسکن مهر به متقاضیان تا پایان شهریور

فرماندار دیلم از واگذاری 100 واحد مسکن مهر دیلم به متقاضیان تا پایان شهریور خبر داد.

واگذاری 100 واحد مسکن مهر به متقاضیان تا پایان شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، اسماعیل کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسکن مهر یکی از خدمات ماندگار دولت نهم و دهم در کشور است و شهرستان دیلم هم از این خدمت بی نصیب نبوده و 100 واحد از پروژه 308 واحدی مسکن مهر کارهای پایانی آن در حال انجام است.

وی بیان داشت: زیرساخت‌هایی مثل برق رسانی، آبرسانی، خط انتقال فاضلاب مسکن مهر انجام شده وکار تفکیک سند آن در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم 100 واحد اول را در سالروز ولادت امام رضا(ع) به متقاضیان واگذار کنیم. 

فرماندار دیلم شروع عملیات گازرسانی و اجرای خط انتقال گاز به شهرک صنعتی، تکمیل و ساماندهی تمام گلزارهای شهدای شهرستان و حتی گلزارهای تک مزاری، برگزاری جشن اتمام آبرسانی به روستاهای شهرستان در روستای شیرونک و بهره برداری از سومین واحد مرغداری دیلم از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت تقدیم مردم شریف شهرستان دیلم شد.

وی افتتاح آبرسانی و خط انتقال فاضلاب مسکن مهر، بهره‌برداری از ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره)، افتتاح مدرسه راهنمایی استقلال سیامکان، افتتاح خوابگاه و سلف سرویس فنی و حرفه‌ای، افتتاح دهیاری روستای عامری از دیگر پروژه‌هایی است که در این هفته به مردم شریف دیلم تقدیم شد.

وی شروع عملیات بهسازی سه روستای بزرگ شهرستان، پروژه خط انتقال برق دیلم به امام حسن، احداث کتابخانه در روستای عامری، ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای در روستای مظفری شمالی، آغاز احداث ساختمان جهاد کشاورزی از جمله طرح‌هایی بود که آغاز عملیات اجرایی آن در این هفته انجام شد.

فرماندار دیلم به آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین مجتمع تعمیر، نگهداری و ساخت شناورهای دریایی توسط بخش خصوصی اشاره کرد و بیان داشت: آینده شهرستان آینده‌ای روشن است انشاالله با یاری مردم و با هم افزایی بتوانیم زمینه را برای سرمایه گذاری همه کسانی که سرمایه در دست دارند و می‌خواهند در شهرستان سرمایه‌گذاری کنند فراهم کنیم و همه مدیران شهرستان وکارکنان دولت هم وظیفه همکاری با آنها را دارند.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول