اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اصفهان:

1800 مصوبه در دوره سوم شورای شهر اصفهان به تصویب رسیده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک هزار و 800 مصوبه در دوره سوم شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسیده است.

1800 مصوبه در دوره سوم شورای شهر اصفهان به تصویب رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در آخرین جلسه دوره سوم شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در آخر کار شورای سوم هستیم و باید در این زمینه ما یک محاسبه در اعمال خود داشته باشیم، اظهار داشت: تا کنون دویست و نود و هفت جلسه در دوره سوم شوراهای اسلامی برگزار شده که به طور متوسط شش مصوبه در هر جلسه شورا به تصویب رسیده است.

وی عنوان کرد: دوره سوم  یک هزار و 800 مصوبه به تصویب رسیده که این رقم بالایی برای مصوبات به تصویب رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پنج کمیسیون تخصصی در شورای سوم تشکیل شد که هرکدام 250 جلسه برگزار کردند، تصریح کرد: 750 جلسه کمسیون‌های تخصصی در شوراها برگزار شده است.

این مسئول ادامه داد: در طول این مدت بیش از 300 هفته کمیته نظارتی و هر هفته در سه جلسه برگزار شده است.

قربانی با بیان اینکه 900 کمیته نظارتی تاکنون تشکیل شده، افزود: این کمیته‌ها یکی از ابزارهای مهم شورا بوده که اگر کمیته نظارتی را دوساعت در نظر بگیریم، چهار ساعت اعضای شورا در این زمینه درگیر بوده‌اند.

وی گفت: هر چند تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تمامی تلاش خود را کردند که نمره خوبی بگیرند، اما نمره آنها نمره بیست نبودو دارای اشکالاتی نیز بوده که شورای چهارم باید نقاط قوت شورای سوم را تقویت و نقاط ضعف را رفع کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: شورای سوم در بحث تکریم ارباب رجوع گام‌های زیادی انجام داده است اما کافی نبوده است و انتظار داریم در شورای آتی در زمینه حمل و نقل  و نیز شهرداری الکترونیک و ارباب رجوع بیشتر توجه شود.

این مسئول متذکر شد: ما در شورای سوم به دنبال تخریب شورای اول و دوم نبودیم در حالی که دیده می‌شود برخی به دنبال تخریب شورای سوم هستند، عملکرد این شورا تخریب می‌کنند.

قربانی در پایان اذعان داشت: در مورد اقدامات شورای سوم نباید سیاه‌نمایی کرد، هر چند که کارها و فعالیت‌های شورای سوم مشخص است.

انتهای پیام/63012/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول