اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه آثار هنرمندان حوزه هنری استان سمنان به کار خود پایان داد

نمایشگاه آثار تذهیب و نگارگری هنرمندان حوزه هنری استان سمنان با عنوان «کرشمه‌های ترنج 5» در نگارخانه سوره حوزه هنری استان گلستان خاتمه یافت.

نمایشگاه آثار هنرمندان حوزه هنری استان سمنان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، در این نمایشگاه که با هدف تعاملات فرهنگی هنری بین استان‏ها توسط دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری سمنان با همکاری واحد تجسمی حوزه هنری استان گلستان برگزار شد، بیش از 30 اثر تذهیب، نگارگری، تشعیر و گل و مرغ که با استفاده از تکنیک‌های گواش، آبرنگ و طلا توسط هنرمندان حوزه هنری شهرستان شاهرود و 15 نفر از هنرجویان رمضان ترکمانی خلق شده در معرض دید علاقه‏‌مندان قرار گرفت.

رمضان ترکمانی، مدیر سازمان دانش‌‏آموزی استان سمنان سابقه برگزاری چهار نمایشگاه گروهی، مدرس انجمن خوشنویسان شاهرود، دامغان و سمنان و سابقه 21 سال فعالیت هنری را در کارنامه خود دارد.

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، محسن ربانی رئیس حوزه هنری استان گلستان از هنرمندان تقدیر کرد.

نمایشگاه «کرشمه‌های ترنج 5» از 24 مردادماه در محل نگارخانه سوره حوزه هنری استان گلستان واقع در گرگان، خیابان اول لشکر، فردوس نهم دایر بود.

شایان ذکر است؛ پیش از این نیز نمایشگاهی از آثار خوشنویسی آیات قرآنی شامل 42 اثر خوشنویسی در قالب نستعلیق و شکسته نستعلیق از هنرمندان خوشنویس حوزه هنری استان سمنان توسط دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان با همکاری واحد تجسمی حوزه هنری استان گلستان و واحد تجسمی حوزه هنری استان مازندران در استان‏‌های گلستان و مازندران برگزار شده بود.

انتهای پیام/2249/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول