اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

نیازمندی‏های مددجویان زیرپوشش بهزیستی تأمین شود

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: نیازمندی‏های مددجویان زیرپوشش بهزیستی باید با همکاری همه مردم و مسئولان تأمین شود.

نیازمندی‏های مددجویان زیرپوشش بهزیستی تأمین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین علی پهلوان با حضور در بنیاد 15 خرداد استان سمنان با مدیرعامل این بنیاد گفت‏‌وگو کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این دیدار با اشاره به جمعیت وسیع زیرپوشش سازمان و لزوم فراهم‏ آوردن امکانات رفاهی برای آنان تأکید کرد: با توجه به شرایط مناسبی که این بنیاد برای مددجویان زیرپوشش فراهم خواهد کرد، می‏‌توانیم احتیاجات این قشر از جامعه را به مرور زمان مرتفع کنیم.

وی تهیه اقلام گوناگون جهیزیه مددجویان نیازمند از سوی این بنیاد را امری پسندیده عنوان و بر لزوم انعقاد تفاهم‏نامه دوسویه تأکید کرد.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد استان سمنان نیز در ادامه به شمار اعضای این بنیاد اشاره کرد و گفت: خانواده‏‌های معظم شهدا، جانبازان و بخشی از جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی از جمله افرادی هستند که عضو بنیاد 15 خرداد هستند.

وی دستگیری از نیازمندان را افتخاری برشمرد که خداوند در کارنامه بندگانش قرار می‏‌دهد و در خصوص همکاری‏های لازم اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول