اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سمنان:

بذر ذرت علوفه‏‌ای در 560 هکتار از مزارع سمنان کشت شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان از کشت بذر ذرت علوفه‌‏ای در 560 هکتار از مزارع این شهرستان خبر داد.

بذر ذرت علوفه‏‌ای در 560 هکتار از مزارع سمنان کشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین اصغری صبح امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: با توجه به توسعه دام‏پروری در شهرستان سمنان با استفاده از تسهیلات به خصوص تسهیلات ارزان طرح توسعه بخش کشاورزی و نیاز دام‏ها به علوفه، بذر این محصول برای تأمین علوفه مورد نیاز کشت شد.

وی تصریح کرد: کار برداشت مزارع زودرس از انتهای شهریور ماه شروع و برآورد می‏‌شود از هر هکتار مزارع بیش از 40 تن محصول برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان درباره دیگر فعالیت‏‌های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در مرداد ماه گفت: انجام رکوردگیری در بیش از هفت گله و 290 نمونه تست شیر و دریافت درخواست و تشکیل پرونده برای هفت متقاضی طرح بهسازی واحدهای دامی انجام شده است.

اصغری اضافه کرد: انجام 120 مورد ارزیابی و نظارت بر طرح‌‏های توسعه بخش کشاورزی که تسهیلات دریافت کرده‌‏اند، عقد قرارداد برای احیا و مرمت سه رشته قنات و خرید لوازم از جمله لوله و تجهیز کامل چاه آب مجتمع دامپروری اعلاء در سمنان نیز صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان از تکمیل و ارسال 115 پرونده طرح توسعه بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات، اجرای طرح مشارکت زنان به حجم 100 نفر روز و برگزاری کلاس آموزشی سایت محصول انار به حجم 55 نفر روز خبر داد.

اصغری ادامه داد: نظارت بر 9 مورد اراضی واگذار شده در سطح 67 هکتار از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول