اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیاز به اهتمام جدی دارد

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اندیشید، تا آن‌ها مقابل آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیاز به اهتمام جدی دارد

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: خانواده‌‌ها و دستگاه‌های فرهنگی باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، ارتقای علمی و پرورش روحی آن‌ها گام بردارند.

وی افزود: چنانچه جوانان اوقات فراغت کمتری داشته، زمان و انرژی آن‌ها به اشکال درست در زمینه‌های مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی و ... صرف شود به سمت افراد ناباب و اقدامات انحرافی کشانده نمی‌شود.

گل‌محمدی رسانه‌های جمعی را دارای نقش بی‌بدیل دانست و ادامه داد: اصحاب قلم و جراید باید هشدارها را در زمینه‌های مختلف در جامعه منعکس کرده و چگونگی صیانت از جوانان و اموال را به آن‌ها آموزش دهند.

وی به ارائه هشدارهایی در زمینه مراقبت از منزل پرداخت و خاطرنشان کرد: شهروندان باید برای درب ورودی منزل از قفل‌های مطمئن استفاده کرده، از میزان اموال و دارایی منقول و غیر منقول خود نزد دیگران صحبت نکنند و دوستان فرزندان خود را شناسایی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نظارت بر امنیت خارج از منزل مثل وجود نور کافی، هرس درخت‌ها، یادداشت نگذاشتن بر روی درب و دیوار، پنهان نکردن کلیدهای یدکی در زیر سنگ و لابه‌لای آجرها از جمله نکاتی است که باید به آن توجه شود.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه در فصل سفر قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: تعدادی از شهروندان رفتن به مناطق سیاحتی، زیارتی و گردشگری را عزم کرده‌اند، بنابراین باید بعضی نکته‌ها را مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار داشت: با خبر کردن همسایگان قابل اعتماد، اجتناب از رها کردن وسایل نقلیه در مقابل منزل، استفاده از آژیر خطر در صورت نیاز از جمله نکاتی است که هنگام سفر کردن باید مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول