اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

تحقق 64 درصدی لوله‌گذاری فاضلاب آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی شده امسال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان توانسته است فقط در 5 ماهه نخست سال جاری به 64درصد اجرای لوله‌گذاری فاضلاب که برای سال جاری پیش‌بینی شده بود دست یابد.

تحقق 64 درصدی لوله‌گذاری فاضلاب آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی شده امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در استان و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی اظهار کرد: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری جهت رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌گردد براین اساس شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه فاضلاب خانگی مبتنی بر استانداردهای زیست محیطی جهان نموده و با تلاش مستمر در ارتقاء سطح بهداشت عمومی گامی بلند برداشته است. به طوریکه در طول سال‌های گذشته این شرکت علاوه بر اجرای عملیات مربوط به لوله‌گذاری شبکه فاضلاب در 17 شهر استان عملیات طرح‌های فاضلاب در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی کارهای مهمی در بخش فاضلاب انجام داده است در این زمینه 56.5 درصد از جمعیت شهری استان از پوشش تاسیسات جمع آوری و دفع فاضلاب برخوردار بوده، به طوریکه در حال حاضر طول شبکه فاضلاب در شهر تبریز به یک‌هزار و 400 کیلومتر رسیده است که این نشانگر توجه روزافزون به این بخش است.

پوررجب با اعلام اینکه 8 هزار و 500 هکتار از شهر تبریز برای طرح فاضلاب مطالعه شده است گفت: پیش‌بینی که برای اجرای لوله‌گذاری فاضلاب در برنامه سوم و چهارم توسعه شده بود یک هزار و 870 کیلومتر است که با اعتباراتی که جذب شده است تاکنون بیش از یک هزار و 250 کیلومتر از آن کار شده و این خود رقم قابل توجهی است.

وی اضافه کرد: یکی از تعهدات پیش‌بینی شده این شرکت در پایان برنامه چهارم توسعه در بخش فاضلاب بهره‌مندی 38 درصدی مشترکان از طرح فاضلاب بود که این رقم در حال حاضر به بیش از 56.5 درصد رسیده است.

پوررجب در ادامه در خصوص عملیات اجرایی طرح فاضلاب در شهرهای استان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان در مرداد ماه سال‌جاری بیش از 4 هزار و 600 متر لوله‌گذاری فاضلاب در شهرهای استان انجام داده و این رقم در آخر مرداد ماه به 12 هزار و 100 متر رسیده که حدود 64 درصد پیش‌بینی که برای سال جاری شده بود محقق شده است.

انتهای پیام/60001/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول