اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران

تقویم نیمسال اول تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران ابلاغ شد

معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران تقویم نیمسال اول تحصیلی این حوزه‌های علمیه را ابلاغ کرد.

تقویم نیمسال اول تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران در این زمینه گفت: انتخاب واحد نیمسال اول از 17 تا 24 شهریورماه به تفکیک دوره و ورودی طلاب به صورت اینترنتی در سامانه www.talabeh.whc.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس تقویم تحصیلی ابلاغ شده به مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه، زمان انتخاب واحد 17 تا 24 شهریور تعیین شده است که بر این اساس 17 تا 19 شهریور به طلاب ورودی 90 و 91 دوره عمومی ویژه و طلاب ورودی 88 و 89 دوره عمومی اختصاص دارد. همچنین 20 و 21 شهریور به طلاب ورودی 92 عمومی ویژه و طلاب ورودی 90 تا 92 عمومی و 22 تا 24 شهریور به طلاب ورودی 87 و قبل از آن و تمام طلاب حضوری و غیرحضوری سطح سه اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: زمان شروع نیمسال 24 شهریور و زمان حذف و اضافه هفت تا 15 مهر تعیین شده است که به تفکیک دوره و ورودی طلاب انجام می‌شود و زمان حذف اضطراری 16 تا 18 آذر ماه خواهد بود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران تعطیلات نیمسال اول تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران را چهارشنبه 24 مهر مصادف با عید قربان، پنجشنبه دو آبان مصادف با عید غدیر، چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 آبان مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، دوشنبه 2 دی مصادف با اربعین حسینی،‌ سه‌شنبه 10 دی مصادف با رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) و پنجشنبه 12 دی مصادف با شهادت امام رضا(ع) دانست.

وی تصریح کرد: در موسسات آموزش عالی و مراکز تخصصی حوزوی خواهران نیز نیمسال تحصیلی از یکشنبه 24 شهریور آغاز می‌شود و امتحانات از پنجشنبه 19 دی‌ماه برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول