اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان اردبیل معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد.

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این مراسم که در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل برگزار شد، آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به نقش بسیار خطیر حوزه‌های علمیه در وضعیت کنونی کشور و تهاجم بیگانگان اظهار داشت: خواهران طلبه در پیشبرد اقتدار فرهنگی کشور نقشی بی‌بدیل دارند.

وی با بیان اینکه اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان اردبیل بدون چشم‌داشت به فعالیت در حوزه علمیه می‌پردازند، از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام بیدار در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اردبیل تقدیر کرد و گفت: حجت‌الاسلام کاظمی که فردی شایسته و توانمند و دارای سابقه اجرایی موفق و آشنا با امور حوزه‌های علمیه است به عنوان جانشین وی انتخاب می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران کشور در این مراسم با مقایسه وضعیت کشور با دیگر کشورهای مسلمان و نیز بررسی وضعیت فرهنگی داخلی کشور، به رسالت حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه خواهران پرداخت و اظهار داشت: استان اردبیل در بسیاری از مسائل نظیر علما، ورزشکاران، شاعران و مداحان و همچنین در بخش پیشرفت فرهنگی در تراز اول قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت استان اردبیل برای تأسیس حوزه‌های علمیه خواهران تعداد 10 مدرسه علمیه سطح دو است.

در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالله بیدار نیز گزارشی از فعالیت‌های دوران مسؤلیت خود به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل ارائه کرد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول