اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد

آمادگی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان برای ترویج و نشر فرهنگ قرآنی‌

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل زندان‌های استان در راستای ترویج و نشر فرهنگ قرآنی آمادگی دارد تا بستر و زمینه لازم آموزش‌های مورد نیاز را ایجاد کند.

آمادگی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان برای ترویج و نشر فرهنگ قرآنی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، علیرضا بابایی در بازدید از زندان زابل در جمع سربازان وظیفه زندان، قرآن و عترت را دو هدیه و نعمت الهی برای مسلمانان برشمرد که باید با تمسک به این دو منبع فیض الهی برای رسیدن به فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت استفاده کرد.

وی قرآن کریم را به عنوان نوری دانست که اگر به زندگی انسان وارد شود برکات مادی و معنوی آن در همه ابعاد زندگانی انسان ساطع می‌شود.

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان کارکنان و سربازان وظیفه زندان را به انس و مجالست هر چه بیشتر با قرآن کریم فراخواند و بیان کرد: اداره کل زندان‌های استان نیز در راستای ترویج و نشر فرهنگ قرآنی آمادگی دارد تا بستر و زمینه لازم آموزش‌های مورد نیاز را ایجاد کند و به همین منظور تشویقات مادی و معنوی خاصی نیز برای حافظان کلام وحی در نظر گرفته شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی محیط خاص زندان و مسائل جاری در آن را به سربازان وظیفه یادآور شد و گفت: کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌ها همواره در معرض آسیب‌هایی هستند که باید با هوشیاری و دقت از بروز هرگونه انحراف و آسیب جلوگیری کنند.

در بخش دیگری از این بازدید مدیرکل زندان‌های استان با مسئولان زندان، نمایندگان، اعضای شوراهای شهر و وکلای بندهای زندان دیدار کرد.

در این دیدار بابایی با تشریح دستورالعمل جدید عفو اعلامی از طرف ریاست محترم قوه قضائیه پیگیری جدی و همه جانبه این دستورالعمل را توسط مسئولان زندان خواستار شد.

وی با اشاره به قانون جدید مجازات اذعان داشت: با اضافه شدن چند ظرفیت جدید، قانون گذار می‌تواند مجازات‌های قدیم را با قانون جدید تطبیق داده و اعمال کند در این میان لزوم تشریح قوانین جدید توسط مددکاران و مسئولان زندان برای تفهیم تسهیلات جدید برای مددجویان ضروری است.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول