اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جوان‌گرایی در هیئت رئیسه شورای شهر آمل/ابراهیم‌زاده رئیس شد

با برگزاری مراسم تحلیف، ترکیبی جوان هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل را در دست گرفت و خسرو ابراهیم‌زاده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آمل برگزیده شد.

جوان‌گرایی در هیئت رئیسه شورای شهر آمل/ابراهیم‌زاده رئیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی‌ شهرها و روستاهای استان مازندران همزمان با سراسر کشور از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح امروز برگزار شد.

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آمل با برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر آمل در دفتر فرماندار این شهرستان صورت گرفت.

در این نشست که  1.5 ساعت به طول انجامید در ابتدا سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان، در سخنانی اعضای شورا را به خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تشویق کرد.

سپس برابر قانون هیئت رئیسه سنی این شورا تعیین شد و خدیجه قدرت به عنوان مسن‌ترین عضو شورا و رئیس سنی تعیین شد که وی این مسئولیت را به اسدالله تورنگ دیگر عضو مسن شورا واگذار کرد و مسعود تسلیمی نیز به عنوان منشی سنی تعیین و سوگندنامه را به همراه اعضای 13 نفره شورای شهر آمل قرائت کردند.

به گزارش فارس در این نشست، از میان سه گزینه ریاست شورای اسلامی شهر آمل سیدمحمد پژومان، خسرو ابراهیم‌زاده و اسدالله تورنگ ابراهیم‌زاده با 10 رای از 13 رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شد.

برای نایب رئیس شورا نیز هیچ فردی حاضر به پذیرش نشد و مسعود تسلیمی به عنوان منشی سنی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر آمل تعیین شد.

بر اساس رای‌‌گیری فردوس قربانی به عنوان منشی اول، اکبر یوسفی‌نژاد به عنوان منشی دوم و خدیجه قدرت به عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

 

 

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول