اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق شورای شهر یاسوج:

شورای سابق یاسوج مشی اعتدالی داشت / عدم باور شوراها توسط مسئولان استانی

رئیس سابق شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در دوره گذشته شورا سعی ما بر حفظ مشی اعتدالی بود.

شورای سابق یاسوج مشی اعتدالی داشت / عدم باور شوراها توسط مسئولان استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ابراهیم عبدالی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار شورای چهارم شهر یاسوج که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رشد و توسعه شهر یاسوج به سه مرحله باز می‌گردد.

رئیس شورای شهر یاسوج در سومین دوره شورای اسلامی ادامه داد: برش سوم که از اواخر دهه 70 آغاز شد به توسعه نامتوازن شهر یاسوج انجامید.

عبدالی در ادامه ابراز کرد: مهاجرت‌های پی در پی و در مقاطعی تمرکزگرایی از مشکلاتی بود که دامنگیر مرکز استان شد و سیل جمعیت به سمت این شهر هجوم آورد.

این عضو سابق شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: مشاوران در گذشته تنها خواسته‌های آن دوره را دیدند و فکری برای امروز با این سیل مهاجرت از اقصی نقاط استان نکرده بودند.

رئیس سومین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج به خصوصیات شورای اسلامی در این دوره اشاره کرد و گفت: مشی اعضا در این دوره اعتدالی بود و سعی بر این داشتیم که فارغ از برخی نگاه‌های قومیتی و سیاسی انجام وظیفه کنیم و تا حدود زیادی موفق بودیم.

وی عدم باور بخش‌هایی از دولت به شوراها را از مشکلات اصلی در دوره گذشته دانست و گفت: آن‌ها شورا را شورای شهرداری می‌دیدند و این نگاهی اشتباه از سوی این دسته از مدیران بود.

عبدالی با برشمردن برخی از خدمات این شورا گفت: در یک قلم نشست کمیسیون‌ فرهنگی شوراهای اسلامی مراکز کشور را در استان داشتیم و همواره در نشست‌های تخصصی کشوری شرکت می‌کردیم.

وی ادامه داد: در بحث ساماندهی خیابان‌ها و بلوارهای شهر یاسوج اقدامات خوبی از سوی شورا انجام شد و در خصوص مسائل فرهنگی اقدامات ارزنده‌ای از سوی شورا و شهرداری صورت گرفت.

رئیس شورای سوم اسلامی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر به شهر یاسوج در گذشته نظری داشته باشیم در خواهیم یافت که کارهای بزرگی در طول چند سال اخیر انجام شده است.

انتهای پیام/2571/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول