اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی انجام شد

آموزش مهارت‏‌های زندگی در 3 شهرستان گرمسار، آرادان و میامی

آموزش مهارت‏‌های زندگی در سه شهرستان گرمسار، آرادان و میامی به همت اداره کل بهزیستی استان سمنان انجام شد.

آموزش مهارت‏‌های زندگی در 3 شهرستان گرمسار، آرادان و میامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، کارگاه دو روزه آموزش مهارت‏‌های زندگی TOT تربیت مربی ویژه همیاران سه شهرستان گرمسار، آرادان و میامی با مدیریت و هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در دو بخش محلی در مؤسسه خیریه آل‏‌یاسین با حضور خانواده‏‌ها و در بخش دیگر در سالن اجتماعات شبکه بهداشت مرکزی گرمسار برگزار شد.

در این کارگاه که با تدریس حمیدرضا محمودیان، استاد و مدرس دانشگاه تشکیل شد، کارشناس دفتر پیشگیری از آسیب‏‌های اجتماعی استان سمنان و شهرستان، مدیر مؤسسه پیک بهار امید و 30 نفر از همیاران و تسهیل‏‌گران حضور داشتند.

محمودیان در این کارگاه آموزشی، در خصوص موضوعات خودآگاهی، ارتباط مؤثر، کنترل خشم، کنترل استرس و جرأت‏‌ورزی مطالبی را بیان کرد.

وی بهداشت سلامت روان را مهم‏تر از بهداشت جسمانی دانست و افزود: با توجه به اینکه فرزندان ما اکنون بیشتر در معرض آسیب‏‌های اجتماعی هستند، نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

این استاد دانشگاه در ادامه با تأکید بر مهارت خودآگاهی، راهکارهای آن را بیان و تصریح کرد: شناخت خود، از نظر جسمانی و روانی عامل بسیار مهم برای داشتن زندگی خوب و سالم است و این نوع از سلامت به دلیل غیرقابل رؤیت بودن، باید از خودآگاهی جسمانی شروع شود.

گفتنی است؛ به صورت عملی کلیه حاضران در کارگاه، طی یک تست روان‏شناسی، مورد سنجش واقع شدند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول