اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو برگزار شد

مسئول امور فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در قم برگزار شد.

مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در دو مقطع تحصیلی راهنمایی(همراه با پنجم و ششم ابتدایی) و دبیرستان و در رشته‌های قرائت و اذان، حفظ، مفاهیم و احکام در دو بخش دختران و پسران در شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نفرات برگزیده در مرحله شرکتی در این مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند، اظهار داشت: در مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو 56 نفر از شرکت‌های آب منطقه‌ای، آبفا و تولید برق قم شرکت کردند که نفرات برگزیده به مرحله کشوری این جشنواره که در شهر اردبیل برگزار می‌شود راه پیدا کردند.

مسئول امور فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان قم با معرفی نفرات برگزیده این جشنواره خاطرنشان کرد: در رشته احکام شیده یوسف‌زاده، فاطمه مصطفوی، ریحانه مددی، محمد ماجد قدیرلی و محمدقمر شوشتری، در رشته مفاهیم محیا مقدم‌منش، بهاره عاصی، محمدامین علی‌مددی و یوسف حاجی‌ابراهیمی، در رشته قرائت مهشید اسماعیلی، شیما عسگری‌زاده، شهاب الدین عسگری زاده و محمد زند دیزاری در مقاطع مختلف به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

انتهای پیام/2258/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول