اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماهه گذشته صورت گرفت

استفاده 615 نفر از فرزندان ذکور مددجویان سیستان و بلوچستان از تسهیلات معافیت سربازی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان از استفاده 615 نفر از فرزندان ذکور مددجویان سیستان و بلوچستان از تسهیلات معافیت سربازی در 5 ماهه گذشته خبر داد.

استفاده 615 نفر از فرزندان ذکور مددجویان سیستان و بلوچستان از تسهیلات معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، محمدرضا میری اظهار داشت: تسهیلات معافیت سربازی شامل افرادی است، که شرایط لازم را برای استفاده از این نوع خدمت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: فرزندان ذکور مددجویانی مشمول استفاده از تسهیلات معافیت سربازی هستند که شرایط لازم مندرج در تفاهم‌نامه منعقده بین کمیته امداد و نظام وظیفه را داشته باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد استان در سال جاری پرداخت و افزود: خدمات این نهاد در بیش از 40 سرفصل حمایتی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی همچنین آماری از خانواده‌ها و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر 248 هزار و 523 مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان هستند، که این تعداد مددجو شامل 99 هزار و 270 خانوار است.

میری تصریح کرد: از تعداد مددجویانی که زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند 45 هزار و 344 خانوار در قالب طرح شهید رجایی و 53 هزار و 926 خانوار نیز به صورت مستمری امداد از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی اذعان داشت: خدمات بهداشتی و درمانی، کمک معیشتی و همچنین خدمات فرهنگی و تحصیلی از عمده اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول