اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری زنجان خبر داد

برگزاری همایش مادران و دختران آسمانی در زنجان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان از برگزاری همایش مادران و دختران آسمانی در زنجان خبر داد.

برگزاری همایش مادران و دختران آسمانی در زنجان

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز دهه کرامت اظهار داشت: هدف از نامگذاری این دهه شکرگذاری مردم ایران از میزبانی این حضرات در کشورمان و آشنایی بیشتر نسل جوان و همه افراد جامعه با آموزه‌ها و سیره علمی و عملی آن حضرات است.

وی با تبریک این دهه اضافه کرد: 16 شهریور مصادف با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (ص) تا 26 شهریور ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت امام رضا (ع) به نام دهه کرامت مزین شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت این دهه گفت: اجرای برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان با عضویت 24 دستگاه  برگزار می‌شود و تلاش می‌شود شاهد یک دهه پر نشاط در سطح استان باشیم.

وی به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش مادران و دختران آسمانی در روزهای ولادت حضرت معصومه (ص) و دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های این دهه است.

وی همچنین از برگزاری 10 مراسم جشن در 10 مسجد مزین به نام امام رضا (ع) خبر داد و گفت: همچنین اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) در نمازهای یومیه و همچنین برگزاری نمایشگاه عکس حرم تا حرم در فرهنگسرای امام خمینی (ره) از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان است.

انتهای پیام/2308/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول