اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد

اصلاح و تغییرات فیزیکی در مجموعه ساختمان‌های کارگزاری مسکن مهر

مدیریت مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس با صدور اطلاعیه‏ای، از اصلاح و تغییرات فیزیکی در مجموعه ساختمان‌های کارگزاری مسکن مهر این شهر خبر داد.

اصلاح و تغییرات فیزیکی در مجموعه ساختمان‌های کارگزاری مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در این اطلاعیه خطاب به متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس آمده است: با توجه به لزوم انجام خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و حفظ کرامت ارباب رجوعان، نیاز ضروری به اصلاح و تغییرات فیزیکی در مجموعه ساختمان‌های کارگزاری مسکن مهر واقع در میدان عدالت- انتهای بلوار فروردین جنوبی- نبش خیابان سعدی-سوله کارگزاری مسکن مهر است.

در ادامه می‏خوانیم: بدین ‌منظور از روز شنبه 16 شهریور تا پنجشنبه 21 این ماه، به مدت شش روز کاری دعوتنامه‌ای جهت انجام قرارداد مسکن مهر به متقاضیان ارسال نشده و در کارگزاری مسکن مهر خدمات عقد قرارداد مسکن مهر امکان‌پذیر نیست ولی سایر اقدامات اداری کماکان انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: بدیهی است از روز شنبه 16 شهریور، ارائه خدمات به متقاضیان مسکن مهر از قبیل دعوتنامه‌های انجام قرارداد و سایر اقدامات اداری مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیریت مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس از متقاضیان خواسته است: خواهشمند است در مدت مذکور از مراجعه حضوری جهت انجام خدمات عقد قرارداد مسکن مهر به شهر جدید پردیس خودداری کنید.

انتهای پیام/2568/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول