اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

پیشگیری از آسیب‏‌های اجتماعی اولویت کاری بهزیستی باشد

امام جمعه گرمسار گفت: در برهه کنونی، بدون شک پیشگیری از آسیب‏‌های اجتماعی باید اولویت کاری بهزیستی باشد.

پیشگیری از آسیب‏‌های اجتماعی اولویت کاری بهزیستی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی این استان، سرپرست اداره بهزیستی گرمسار و تعدادی از مسئولان و کارشناسان این اداره با حجت‏‌الاسلام سید علی مهدی‏‌نژاد، امام جمعه گرمسار دیدار کردند.

امام جمعه گرمسار در این دیدار ضمن تبریک به سرپرست اداره بهزیستی این شهرستان برای ورود به بهزیستی، تلاش و خدمت به معلولان و نیازمندان را امری خداپسندانه و شایسته دانست.

مهدی‌‏نژاد گفت: مراکز خصوصی و مجوزهای صادر شده تحت نظارت بهزیستی اهمیت زیادی در جامعه دارند.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک که مکان تعلیم و تربیت در دوران کودکی و مراکز مشاوره که مکان‏های درمان محسوب می‏‌شوند، مراکز بسیار مهمی برای پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی هستند و به همین دلیل نیاز به اهتمام و توجه ویژه دارند.

یوسف کلیچ، سرپرست اداره بهزیستی گرمسار نیز فعالیت‏های سازمان بهزیستی را بسیار گسترده دانست و افزود: فعالیت‏های بهزیستی تخصصی است.

وی با اشاره به سختی کار پرسنل شاغل در سازمان و مراکز و مؤسسات تحت نظارت اداره بهزیستی گرمسار خاطرنشان کرد: با وجود این‌که حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی نسبت به ارگان‏های دیگر کمتر است اما روحیه تلاشگری و توجه به معنویت این کار، سبب افزایش انگیزه آنان می‏‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی گرمسار از امام جمعه این شهر خواستار حمایت و توجه بیشتر به این مسئله برای حل مشکلات اقتصادی کارمندان شد.

انتهای پیام/2249/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول