اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

جشنواره تئاتر رضوی تأثیرگذار نبوده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: میزبانی جشنواره تئاتر رضوی در این استان برای توسعه تئاتر تأثیرگذار نبوده است.

جشنواره تئاتر رضوی تأثیرگذار نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین ثابت‌قدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دلایل عدم میزبانی جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی به رغم آنکه چندین دوره این جشنواره را در سنوات گذشته میزبانی کرده است، اظهار کرد: عدم تأثیرگذاری این جشنواره بر تئاتر استان از مهم‌ترین دلایل عدم رغبت استان برای میزبانی بوده است.

وی همچنین بالا بودن هزینه‌های برگزاری این جشنواره و تعهدات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی را برشمرد و گفت: افزون بر این برخی از مراکز به تعهدات خود در سنوات گذشته نسبت به این جشنواره عمل نکرده‌اند.

ثابت‌قدم با اشاره به اعتبارات قابل توجهی که برای برگزاری این جشنواره صرف می‌شد، افزود: این اداره کل این اعتبار را برای اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان هزینه می‌کند.

وی از احتمال میزبانی خراسان شمالی برای جشنواره منطقه‌ای تئاتر هم سخن گفت و اظهار کرد: تلاش می‌شود تا میزبانی این دوره از جشنواره منطقه‌ای را در استان داشته باشیم که تأثیرات خوبی را به دنبال دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزاری اردیبهشت تئاتر استان و همچنین جشنواره استانی تئاتر را از رویدادهای حوزه نمایش در استان خواند و گفت: البته در کنار این برنامه‌ها همواره تلاش شده تا به حوزه تئاتر توجه خاصی شود.

به گزارش فارس، خراسان شمالی در سنوات گذشته سه دوره جشنواره تئاتر رضوی را میزبانی کرده است.

انتهای پیام/63002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول