اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان خبر داد

راه‌‏اندازی حلقه‏‌های صالحین ویژه کارمندان در ادارات استان سمنان

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از راه‏‌اندازی نظام صالحین در قشر کارمندان و تشکیل گروه‏‌های تعالی در کلیه ادارات استان سمنان خبر داد.

راه‌‏اندازی حلقه‏‌های صالحین ویژه کارمندان در ادارات استان سمنان

محمد نوروزیان امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در سالن جلسات شهدای خبرگزاری فارس، در تشریح اهم اهداف سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: راه‌‏اندازی نظام صالحین در قشر کارمندان و تشکیل گروه‌‏های تعالی در کلیه ادارات استان در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: همه حلقه‌‏های خواهر و برادر به صورت مجزا در ادارات استان سمنان تشکیل و راه‌‏اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از ارتقای سطح معرفتی، تربیتی و بصیرتی کارمندان در قالب نظام صالحین بسیج کارمندان خبر داد.

نوروزیان ادامه داد: کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه سیاسی با استفاده از ظرفیت‏‌های نظام صالحین و برگزاری اردوهای فرهنگی- آموزشی برای بسیجیان و خانواده‏‌های آنها از جمله راهیان نور غرب و جنوب و اردوهای زیارتی و ... نیز اجرایی شده است.

وی به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بسیجیان در رشته‏‌های مختلف در مناسبت‏‌های مختلف سال و برپایی مراسم گرامیداشت در مناسبت‏‌های مختلف سال مانند سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و هفته بسیج، دفاع مقدس و ... اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از برگزاری مراسم ویژه روز بسیج کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه در هفته دولت استان، برگزاری ایستگاه‏‌های صلواتی در مناسبت‏‌های خاص در سطح شهرهای استان و پذیرایی از بسیجیان و مردم خبر داد.

نوروزیان افزود: فراخوان و برگزاری رزمایش گردان‏های الی بیت‌‏المقدس بسیج کارمندان در کلیه شهرهای استان و برگزاری دوره‌‏های آموزشی برای بسیجیان و صدور گواهی‏نامه برای آنها نیز انجام شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای بسیج کارمندان در ادارات و شهرستان‏‌ها، دیدار و سرکشی از خانواده‌‏های معظم شهدا و ایثارگران، حضور باشکوه در راهپیمایی‏‌ها و صدور بیانیه‌‏های مختلف در مناسبت‏های مختلف سال مانند روز قدس و ... خبر داد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول