اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار هزارجریب در مازندران:

«هزارجریب» مازندران مستعد‌ترین منطقه برای گردشگری است

بخشدار هزار جریب شهرستان نکا در شرق مازندران گفت: «هزار جریب» مازندران مستعد‌ترین منطقه برای گردشگری است.

«هزارجریب» مازندران مستعد‌ترین منطقه برای گردشگری است

ابوالقاسم مبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای بازشناسی مناطق مختلف هزارجریب مازندران استفاده کرد، اظهار داشت: بسیاری از توانمندی‌های روستاها در برخی از موارد نادیده گرفته شده است و باید شکوفا شود.

وی اظهار داشت: روستاها تنها مختص به کشاورزی و دامداری نیستند و می‌توان با نگاه بهتری صنعت گردشگری را در روستاها رونق ببخشید.

مبینی با اشاره به آغاز به کار شوراهای جدید در بخش هزارجریب همزمان با آغاز به‌کار شوراهای شهر و روستای کشور، از شوراهای این بخش خواست به توجه به استعداد مناسب جذب توریست در منطقه تلاش کنند.

وی ادامه داد: باید با مطالعه و بررسی دقیق در این رابطه، بسترهای لازم برای ورود گردشگران در منطقه هزارجریب نکا با توجه به دارا بودن جنگل‌های بکر، امامزادگان متعدد، چشمه‌های مختلف و... فراهم شود.

بخشدارهزارجریب نکا ابراز داشت: اعضای شورا با روحیه امید در دل مردم برای توسعه، بازشناسی و شکوفایی منطقه هزارجریب همت ویژه به‌خرج دهند تا این مناطق همچنان که از دیرباز به عنوان سرزمین پاک و زادگاه علمان دینی نمونه است در بخش توسعه و آبادنی نیز خوش بدرخشد.

مبینی با اشاره به اینکه تلاش خواهد کرد به همت همه مسئولان به مشکلات هزار جریب تا حصول نتیجه رسیدگی کند از شوراهای اسلامی این مناطق خواست با برنامه‌ریزی مناسب خود را با قوانین دولتی هرچه بیشتر آشنا کنند تا تلاش‌های این مسیر به نتیجه مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه معرفی روستاها و مناطق گردشگری هر روستا می‌تواند تأثیر بسزایی در شناساندن روستاها باشد، یادآور شد: باید با شناساندن روستاها و امکانات و مزایا به جامعه، مردم و مسئولان در جذب اعتبار و کمک سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در صنعت توریسم تلاش کنیم.

انتهای پیام/86002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول