اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد قم خبر داد

چاپ دفاتر مدرسه با نمادهای مذهبی و دینی در قم

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اعلام آمادگی چاپخانه‌های استان قم برای چاپ بیش از یک میلیون نسخه دفتر مدرسه با استفاده از تصاویر مذهبی و دینی و اسلامی تا آغاز سال تحصیلی خبر داد.

چاپ دفاتر مدرسه با نمادهای مذهبی و دینی در قم

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: به منظور ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، دینی، مذهبی و ملی کشورمان، ترویج فرهنگ جبهه و جهاد، معرفی پیامبران بزرگ الهی، ترویج قصه‌های اصیل ایرانی و همچنین به منظور پاسداشت کیان اسلامی و مبارزه با اشاعه نمادهای فرهنگ غرب و جلوگیری از تأثیرگذاری آن در کودکان ما و آشنایی با شخصیت‌های دینی و ملی کشورمان که افتخارات گران‌سنگی را در دوران مبارزه با استعمار و ایادی استکبار جهانی داشتند، چاپخانه‌های استان قم آمادگی چاپ یک میلیون نسخه از تصاویر این نمادها را به صورت دفاتر مدرسه‌ای اعلام کردند.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 100 هزار نسخه از این دفاتر مدرسه‌ای به چاپ رسیده است، اظهار داشت: این دفاتر که از کیفیت مناسب و استانداردهای لازم برخوردار است، در سطح کشور توزیع خواهد شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و مبارزه با غرب‌زدگی، خانواده‌ها باید به این نمادها توجه داشته باشند و فرزندان خود را برای استفاده از نمادهای اسلامی و ملی تشویق کنند، چرا که ترویج این موضوع باعث رشد فکری کودکان نیز خواهد شد.

وی تاکید کرد: این اداره کل بر نحوه چاپ و ارائه نظارت لازم و کافی را دارد و از چاپ دفاتر با نمادهای غربی جلوگیری به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/2258/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول