اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبستر:

کار تعاونی، فاصله طبقاتی را از بین می‌برد

امام جمعه شبستر گفت: یکی از سفارش‌­های انبیاء و اولیاء الهی تاکید بر کار تعاونی است که در فطرت و سرشت انسان وجود دارد، و کار تعاونی موجب کاهش فاصله طبقاتی بین مردم جامعه می­شود.

کار تعاونی، فاصله طبقاتی را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده صبح امروز در دیدار با جمعی از تعاونگران شبستر که به مناسبت هفته تعاون انجام گرفت، اظهار کرد: نظام ما نظام الهی و مبتنی بر معیارهای اسلامی و دینی است و موفقیت‌های انجام یافته بر اساس تعامل، همکاری و تعاون در تمام امور جامعه بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه توانمندسازی مدیران تعاونی‌ها، رفع مشکلات تامین مالی در کنار فعال‌سازی بنگاه‌های تعاونی بسیار مهم است، تصریح کرد: توسعه فرهنگ تعاون در جامعه یک الزام اجتماعی است و باید مردم به جای پرداختن به امور تجملاتی، در امور تولید و تعاونی سرمایه‌گذاری کنند.

امام جمعه شبستر با تاکید بر ضرورت رقابت سالم بین تعاونی‌ها و تقویت تعامل و همکاری بین آنها، اضافه کرد: این رقابت سالم موجب شکوفایی اقتصاد جامعه شده و آن را در برابر تهدیدات خارجی بیمه می‌کند، چرا که بزرگ‌ترین رسالت تعاون در جامعه، کار و تلاش برای زندگی سالم و فرهنگ‌سازی آن برای مردم جامعه است.

در این نشست هر یک از تعاونگران نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه تعاون شهرستان بیان کرده و نادری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر نیز گزارشی از وضعیت بخش تعاون این شهرستان به اطلاع حاضران رساند.

انتهای پیام/60007/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول