اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران:

افزایش اعتبارات در راستای ترویج فرهنگ اسلامی ضروری است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران گفت: ضرورت دارد مسئولین نسبت به افزایش اعتبارات جهت ترویج و گسترش برنامه‌های فرهنگی و اسلامی نگاه ویژه داشته باشند.

افزایش اعتبارات در راستای ترویج فرهنگ اسلامی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین مهدوی‌پارسا امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان چناران گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در کشور با کمبود اعتبار مواجه هستیم و ضرورت دارد مسئولین نسبت به افزایش اعتبارات فرهنگی مساعدت لازم را داشته باشند.

وی به برنامه‌های اجرایی دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام رضا (ع)، جشن محوری در مسجد امام رضا (ع) شهر چناران با حضور سخنرانان و مداحان استانی برگزار خواهد شد.

همچنین سرهنگ سیدعلی جعفری‌موحد فرمانده ناحیه مقاومت سپاه چناران نیز گفت: با مسائل و معضلات فرهنگی در شهرستان به طور جدی برخورد نمی‌شود و برای مبارزه با تهاجم فرهنگی نیاز به ارائه برنامه‌های فرهنگی است.

در ادامه قاسم نظری رئیس شورای شهر گلبهار در این جلسه گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی باید کیفی‌سازی شود و به منظور کیفی‌سازی نیاز به اعتبارات مالی است.

وی افزود: مسئولین شهرستان چناران نسبت به تخصیص اعتبار برای برنامه‌های فرهنگی و همچنین کیفی‌سازی مساعدت لازم را داشته باشند.

در ادامه طاهره محمدی دبیر کمیسیون بانوان فرمانداری چناران از برگزاری مسابقه احکام و برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده و جشن در دو مرکز دخترانه سرپرستی ایتام خبر داد.

حسین عباسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران نیز از برگزاری شب شعر رضوان در دهه کرامت خبر داد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول