اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره «انجمن برتر»

انجمن اسلامی دانش‌آموزان رودان در جایگاه نخست کشوری قرار گرفت

اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان مدرسه عترت شهرستان رودان توانست مقام نخست کشوری را در بین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برتر کشور از آن خود کند.

انجمن اسلامی دانش‌آموزان رودان در جایگاه نخست کشوری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی عترت شهرستان رودان با کسب بیشترین امتیازات لازم، توانست جایگاه برتر را در جشنواره «انجمن برتر» کشوری را به دست آورد.

این آموزشگاه با ایجاد نشاط تشکیلاتی، بستری مناسب برای فعالیت و نقش آفرینی در دانش‌آموزان در جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، تشکیلاتی در سال تحصیلی 91-92 رافراهم سازد.

این انجمن با اهدافی چون تثبیت راهبری عملیات تربیتی- تشکیلاتی در تمامی سطوح تشکیلاتی مطابق با نقش کلان عملیات تربیتی، ایجاد فضای با نشاط فعالیت‌های تربیتی- تشکیلاتی، دست یابی و تحلیل مناسب و درست شکل گرفته است.

برنامه‌های ادبی و هنری و همایش‌ها، سرگذشت پژوهی شهدا، تشکیل حلقه‌های معرفتی، برنامه‌های اردویی و بازدید‌ها، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی و قرآنی و ورزشی، فعالیت‌های علمی در مدرسه، تهیه نشریه و رسانه و برنامه‌های هیئت انصارالمهدی (عج) از جمله مهمترین برنامه‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در مدارس است.

گفتنی است فاطمه رازمند مسوول اتحادیه انجمن اسلامی، زهره علیپور مسئول فرهنگی و هنری، معصومه رئیسی و مریم سالاری مسئول علمی این اتحادیه هستند.

انتهای پیام/88001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول