اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مبنای توزیع اعتبارات امسال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

فرماندار کهگیلویه توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان را بر مبنای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانست و گفت: در سالجاری هیچ پروژه جدیدی در سطح شهرستان تعریف نشده است.

مبنای توزیع اعتبارات امسال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بین دستگاه‌های اجرایی تشکیل جلسه داد، اظهار داشت: کمیته برنامه‌ریزی به دلیل توزیع اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار کهگیلویه مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان را 27 میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: این اعتبارات بر اساس شاخص‌های تعریف شده بین دستگاه‌های سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه با اشاره به اینکه از مجموع اعتبارات توزیع شده در سال 91 تنها 30 درصد تخصیص پیدا کرد ابراز داشت: بر همین اساس در توزیع اعتبارات سال جاری هیچ پروژه جدیدی تعریف نشده است.

جعفری با تأکید بر لزوم توجه به پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان اذعان داشت: مبنای توزیع اعتبارات در کمیته برنامه‌ریزی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه توزیع اعتبارات را در 17 فصل عنوان و خاطرنشان کرد: این فصول در 54 برنامه بین دستگاه‌های اجرایی تعریف و توزیع می‌شود.

فرماندار کهگیلویه خواستار جدیت در پیگیری تخصیص اعتبارات استانی از سوی مدیران اجرایی شهرستان شد و گفت: انتظار می‌رود مدیران اجرایی با اولویت‌بندی پروژه‌ها نسبت به اجرای آنها اقدام کنند.

جعفری نگاه منطقه‌ای و بخشی از نظر جغرافیایی در اجرای پروژه‌ها را نادرست دانست و گفت: دستگاه‌ها نباید نگاه بخشی به پروژه‌ها داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه تهیه گزارش از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را ضروری خواند و افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظفند گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به صورت ماهیانه به فرمانداری ارسال کنند.

جعفری معارضات اجتماعی و اختلافات احتمالی دستگاه‌ها را متذکر شد و ابراز داشت: تا جایی که ممکن هست رفع این مشکلات توسط خود دستگاه‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/82016/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول