اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار اجتماعی جنوب تهران

برگزاری کلاس‌های قرآنی و هنری در بوستان آموزش ترافیک

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 از برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن، هنری و ترافیک یار در بوستان آموزش ترافیک خبر داد.

برگزاری کلاس‌های قرآنی و هنری در بوستان آموزش ترافیک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا اسفراینی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف گسترش کلاس‌های فرهنگی، آموزشی برای کودکان منطقه و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، با همکاری جامعه‌القرآن به‌منظور ترویج فرهنگ انس با قرآن و آشنایی با مفاهیم قرآنی و سخنان ائمه اطهار (ع)، کلاس‌های آموزش قرآن در بوستان آموزش ترافیک برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 با اشاره به اینکه از تابستان سال گذشته جامعه‌القرآن فعالیت خود را در بوستان ترافیک آغاز کرده است، افزود: در این راستا کودکان در فضائی شاد و مفرح همراه با شعر و قصه و بازی و سرگرمی با مفاهیم قرآنی از جمله نحو،روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن و حفظ آشنا می‌شوند.

اسفراینی‌نژاد با اشاره به اینکه از ابتدای فصل تابستان کلاس‌های آموزشی ویژه کودکان در این مرکر برگزار شده است، عنوان کرد: کلاس‌های آموزشی نقاشی، حجم و سفال، کلاژ و کاردستی، ترافیک یار و دوچرخه در 12 جلسه دو ساعته برگزار شد.

وی ابراز داشت: مراسم اختتامیه این کارگاه‌ها روز چهارشنبه 13 شهریور ماه برگزار شد و ضمن برپایی نمایشگاه آثار کودکان شرکت کننده، به آنان گواهینامه ترافیک یار اعطاء شد.

 مسابقات دفاع شخصی محلات

مسابقات دفاع شخصی محلات منطقه 20 از سوی اداره تربیت بدنی این منطقه در مجموعه ورزشی شهید مدرس برگزار شد.

اداره تربیت بدنی (واحد آقایان) شهرداری منطقه 20 به‌منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و رقابت بین ورزشکاران نسبت به برگزاری مسابقات دفاع شخصی محلات اقدام کرد.

این مسابقات با حضور بیش از 150 نفر از ورزشکاران محلات منطقه 20 در رده سنی آزاد و در هفت وزن برگزار شد.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر وزن حکم، مدال و جوایز ارزنده اهداء شد.

مسابقات تکواندو محلات

مسابقات تکواندو محلات منطقه 20 از سوی اداره تربیت بدنی این منطقه در مجموعه ورزشی شهید مدرس برگزار شد.

اداره تربیت بدنی (واحد آقایان) شهرداری منطقه 20 به‌منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و رقابت بین ورزشکاران نسبت به برگزاری مسابقات تکواندو محلات اقدام کرد.

این مسابقات با حضور بیش از 350 نفر از ورزشکاران محلات منطقه 20 در رده سنی چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

شایان ذکر است این مسابقات در دو شیابجانگ و در دو کمربند سبز ـ آبی و کمربند قرمز ـ مشکی برگزار شد و در پایان به نفرات برتر هر رده حکم، مدال و جوایز اهدا گردید.

مسابقات کونگ فو محلات

مسابقات کونگ فو محلات منطقه 20 از سوی اداره تربیت‌بدنی این منطقه در مجموعه ورزشی شهید مدرس برگزار شد.

اداره تربیت بدنی (واحد آقایان) شهرداری منطقه 20 به‌منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و رقابت بین ورزشکاران  نسبت به برگزاری مسابقات کونگ فو محلات اقدام کرد.

این مسابقات با حضور بیش از 90 نفر از ورزشکاران محلات منطقه 20 در رده سنی چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در پایان به نفرات برتر هر رده حکم، مدال و جوایز اهداء شد. 

انتهای پیام/2462/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول