اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعاون شهرستان دشتستان خبر داد

تامین مواد اولیه پویاشیمی دشتستان از پتروشیمی عسلویه و ماهشهر

مسئول تعاون شهرستان دشتستان از تامین مواد اولیه پویاشیمی دشتستان از پتروشیمی عسلویه و ماهشهر خبر داد.

تامین مواد اولیه پویاشیمی دشتستان از پتروشیمی عسلویه و ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی رفیع‌‎نظر بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح شرکت تعاونی تولیدی پویا شیمی در دشتستان اظهار داشت: با توجه به جنگ تمام عیار اقتصادی علیه جمهوری اسلامی بخش تعاون به عنوان شاه کلید حماسه اقتصادی در جامعه به شمار می‌رود.

مسئول واحد تعاون شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: محدودیت‌های تجاری، تحریم‌های بانکی و بین‌المللی علیه ایران بیانگر جنگ نابرابر اقتصادی است که دشمنان و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز علیه ما روا داشته‌اند.

رفیع‌نظر با اشاره به ابعاد حماسه اقتصادی، بیان داشت: حماسه اقتصادی بیانگر افزایش تولید، اشتغال، ایجاد کارآفرینی، کاهش نرخ تورم، ارزانی کالا و خدمات است.

وی اضافه کرد: حمایت از کالاهای تولید داخل و استفاده از این کالاها از مسائل و رویکردهای مهمی است که همه مردم باید به آن توجه داشته باشند.

این مسئول اذعان داشت: شرکت تعاونی تولیدی پویا شیمی از ظرفیت‌های مهم صنعتی دشتستان و استان بوشهر محسوب می‌شود که نقشی مهم در توسعه صنعت کشاورزی نیز خواهد داشت.

مسئول واحد تعاون شهرستان دشتستان عنوان کرد: تولیدات این تعاونی تولیدی توانایی پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان لوله‌های پلی‌اتیلین را دارد و تولیدات این شرکت در سطح مطلوب و بالایی از نظر کیفیت قرار دارند.

رفیع‌نظر ابراز داشت: در این تعاونی تولیدی لوله‌های پلی‌اتیلین با دستگاه‌های مدرن و مجهز و در سایزهای مختلف 16 تا 200 میلی‌متر تا طول 200 متر تولید می‌شود.

وی در ارتباط با چگونگی تامین مواد اولیه این تعاونی تولیدی، افزود: مواد اولیه این کارخانه شامل مواد شیمیایی است که از کارخانه‌های پتروشمی عسلویه و ماهشهر تهیه و تامین می‌شود.

مسئول واحد تعاون شهرستان دشتستان یادآورشد: از مهم‌ترین مصارف این کارخانه تهیه لوله‌های آبیاری کشاورزی، آبرسانی و انتقال آب در شبکه‌های آب شهری و روستایی است.

رفیع‌نظر با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از این کارخانه نقشی مهم در مقوله اشتغال نیز داشته است، افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال 11 نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول