اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اعتبار سرمایه در گردش شرکت تولیدی پویا شیمی دشتستان تامین می‌شود

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار سرمایه در گردش شرکت تولیدی پویا شیمی دشتستان تامین می‌شود.

اعتبار سرمایه در گردش شرکت تولیدی پویا شیمی دشتستان تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی حسین شهریور بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح شرکت تعاونی تولیدی پویا شیمی در دشتستان اظهار داشت: تعاونی‌ها در خلق حماسه قتصادی نقش و وظیفه مهمی دارند و کارآفرینی و تعاونی‌ها یکی از مولفه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: احداث بزرگترین تولید کننده لوله‌های پلی‌اتیلن در جنوب کشور نشان از اهتمام مسئولان برای توسعه ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها دارد و از تلاش و جدیت مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان برای تحقق این امر قدردانی می‌کنم.

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در سر راه تعاونی‌ها، این شرکت تولیدی توانسته است اهداف و کارهای خود را به نمایش بگذارد.

شهریور به نقش کارگاه‌های تولیدی در مقوله اشتغال بیان داشت: در سال‌های اخیر به همه ثابت شده که کارهای تولیدی در ایجاد اشتغال و کاهش معضلات جامعه بسیار موثر است.

وی اضافه کرد: ایجاد یک شرکت تولیدی که به ایجاد اشتغال در یک جامعه منجر می‌شود، یک نوع جهاد است و باید دست تولید کنندگان را بوسید.

این مسئول اذعان داشت: از طریق بخش تعاون می‌توان سرمایه‌داران را وارد بازار کرد تا آنان نیز بتوانند از سرمایه‌های خود بهترین استفاده را ببرند و از مزایای این بخش که در اصل 44 قانون اساسی پیش‌بینی شده است استفاده کنند.

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: قول می‌دهیم بحث سرمایه در گردش را در این واحد تولیدی را پیگیری و حل و فصل کینم.

شهریور ابراز داشت: اعتقاد دارم که با یک سری فعالیت‌ها و راهکارهای علمی و عملی مانند فروش بخشی از سهام شرکت می‌توان این مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را مرتفع کرد.

وی تاکید کرد: حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و واحد‌های تولیدی از برنامه‌های مهم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول