اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید معاون توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان مطرح شد

تنها مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن خانم در استان سمنان؛ نیازمند حمایت

در بازدید معاون توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان از تنها مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن خانم در استان سمنان عنوان شد که این مرکز در برهه کنونی نیازمند حمایت‏‌های بیشتری است.

تنها مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن خانم در استان سمنان؛ نیازمند حمایت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، اعظم نقیبی، معاون توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان از مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن خادم‏‌الحسنین مهدیشهر بازدید کرد.

در این بازدید که کارشناسان معاونت توان‏بخشی استان سمنان و شهرستان نیز حضور داشتند، مدیر مؤسسه خادم‏‌الحسنین به تشریح عملکرد این مرکز از ابتدا تا حال حاضر پرداخت.

حسن طیبی با اشاره به اینکه مرکز خادم‏‌الحسنین تنها مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن خانم در استان سمنان است، افزود: همکاری و حمایت دیگر سازمان‏ها برای خدمات‌‏رسانی بهتر به بیماران ضروری است.

وی همچنین بیمه مددجویان، یارانه افراد زیرپوشش، مبلغ شهریه، کمبود پرسنل تخصصی از جمله کار درمان‏گر، کمبود اعتبارات در خصوص پرداخت حقوق پرسنل را از جمله مشکلات عنوان کرد.

در پایان معاون و کارشناسان توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان، ضمن تحلیل موقعیت موجود، گل‏ریزان جهت احداث ساختمان مرکز، نحوه ارجاع بیماران از طریق علوم پزشکی و ... به بحث و تبادل نظر برای رفع مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول