اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شادگان خبر داد

واکسیناسیون بیش از یک‌میلیون جوجه در مرغداری‌های شادگان

رئیس شبکه دامپزشکی شادگان از واکسیناسیون بیش از یک میلیون جوجه در مرغداری‌های این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

واکسیناسیون بیش از یک‌میلیون جوجه در مرغداری‌های شادگان

رضا حفیظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌میلیون و 294 هزار و 645 قطعه جوجه در مرغداری‌های این شهرستان واکسینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه شادگان یکی از فعال‌ترین شهرستان‌ها در خصوص پرورش طیور صنعتی در استان است افزود: این اقدام علیه بیماری‌های ویروسی و واگیردار صورت گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شادگان خاطرنشان کرد: این تعداد قطعه در 85 واحد مرغداری پرورش یافته و با توجه به اهمیت مبارزه با بیماری‌های دامی مشترک انسان و دام و همچنین بیماری‌های مسری طیور اجرایی شده است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون دام و طیور یکی از مهم‌ترین راه‌های مبارزه و پیشگیری از این بیماری‌هاست که باید به آن توجهی ویژه داشت.

حفیظی با بیان اینکه واکسینه کردن به موقع دام و طیور از مبتلا شدن آنها به بیماری‌ها جلوگیری می‌کند عنوان کرد: با توجه به اینکه 50 درصد بیماری‌ها بین انسان و دام مشترک هستند واکسیناسیون دام علیه بیماری‌ها بر بهداشت و سلامت انسان‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول