اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی استان سمنان

محتوای آموزشی مهدهای کودک در سمنان تعیین می‏‌شود

محتوای آموزشی مهدهای کودک در سمنان به همت بهزیستی استان سمنان تعیین می‏‌شود.

محتوای آموزشی مهدهای کودک در سمنان تعیین می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، کمیته تعیین محتوای آموزشی مهدهای کودک با حضور کارشناس مهدهای کودک استان سمنان و شهرستان‏‌ها و نمایندگان کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان سمنان در سالن کنفرانس اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

مریم فهیمی، کارشناس مهدهای کودک استان سمنان در این نشست با بیان اینکه از سال 91 سازمان بهزیستی برای مقطع سنی سه تا پنج سال محتوای آموزشی یکسانی را اعلام کرده بود، خاطرنشان کرد: این جلسه برای تعیین محتوای سایر مقاطع (گروه سنی نوپا و شش سال) تشکیل شد.

کارشناس مهدهای کودک استان سمنان، همچنین بر لزوم یکسان‏‌سازی محتوای آموزشی کودکان در مهدها تأکید کرد و افزود: به گفته محققان، مهد کودک مانند واکسن عمل می‏‌کند و می‏‌تواند فرزندان را برابر آسیب‏‌های بسیاری واکسینه کند.

وی در پایان رشد اجتماعی کودک، نحوه ارتباط با دیگران، یادگیری زبان و درک مفاهیم کلامی و غیرکلامی، کسب و آموزش مهارت‏‌های اولیه زندگی را از جمله معیارهای لازم برای رشد اجتماعی و کلامی کودکان عنوان و تعیین محتوای مهدهای کودک را در این خصوص ضروری دانست.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول