اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان اصفهان:

پیوند دهه پایانی تابستان با تئاتر / اعلام برنامه‎های همایش تئاتر کودک در اصفهان

رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان اصفهان برنامه‎های دومین همایش تئاتر کودک و نوجوان را اعلام کرد.

پیوند دهه پایانی تابستان با تئاتر / اعلام برنامه‎های همایش تئاتر کودک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین همایش تئاتر کودک و نوجوان اصفهان امروز آغاز شد و تا 28 شهریورماه در تالار هنر و هنرسرای خورشید ادامه دارد.

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این همایش با موضوع مدیریت خشم، صله رحم، احترام به قانون، شهر اصفهان، مناسبت‎های ملی و مذهبی و در حوزه موضوعات ورزشی اوقات فراقت، ترویج اخلاق در ورزش موضوعات این همایش است.

وی افزود: از 81 متن رسیده به جشنواره 34 اثر در بخش نمایش صحنه‎ای و نمایش خیابانی انتخاب شد که داوری و در بازبینی نهایی این آثار 18 اثر انتخاب شد.

رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان اصفهان ادامه داد: هرکدام از تئاترهای پذیرفته شده به 10 اجرا در هنرسرای خورشید و تالار هنر در قالب جشنواره تئاتر غیر رقابتی می‎پردازند و در نهایت سه اجرا به عنوان اجرای نهایی به منظور داوری آثار از 19 تا 28 شهریور برگزار می‎شود.

این مسئول در اعلام برنامه‎های همایش تئاتر گفت: «در را باز کنید» به کارگردانی وجیه کریمی، «قلمبه» اثر فاطمه محمودی، و اون طرف دریاها کجاست در روز 20 شهریورماه در هنرسرای خورشید و تالار هنر اجرا می‎شود.

رضایی ادامه داد: «یه شهر پر قصه» اثر محسن کریمی و تئاتر «به دوربین نیست» اثر مرتضی ریحانی، در 21 شهریورماه به ترتیب در هنرسرای خورشید و تالار هنر اجرا می‎شود.

وی عنوان کرد: اجرای «ما می‌خواهیم باعث افتخار جامعه سوسک‌ها شویم» به کارگردانی هاجر پورسینا، «مهمان کوچولوی شهر من» به کارگردانی بهمن گرامی،«طمع گرگی» به کارگردانی جلال مشتاقیان و «خم بازی» اثر امید اجاقی برنامه‎های روز 23 شهریورماه است.

رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان اصفهان اضافه کرد: «رویای پدر بزرگ» به کارگردانی مرتضی ریحانی، «ما می‌خواهیم باعث افتخار جامعه سوسک‌ها شویم» به کارگردانی هاجر پورسینا، «یک آسمون آبی» به کارگردانی جلیل‌زاده و «عقب افتاده از اردو» اثر هادی بهارلو برنامه‎های روز 24 شهریورماه است.

این مسئول گفت: «تولدی از جنس مرگ» به کارگردانی میعاد سلیمانی زاد،«یک آسمون آبی» به کارگردانی جلیل‌زاده، «رویای پدر بزرگ» به کارگردانی مرتضی ریحانی و «شاخ به سر» به کارگردانی احمد نخودیان برنامه‎های روز 25 شهریورماه است.

رضایی افزود: «خم بازی» اثر امید اجاقی، «کنترل خشم» به کارگردانی صالح نظریان، «قلمبه» اثر فاطمه محمودی،«تولدی از جنس مرگ» به کارگردانی میعاد سلیمانی زاد،«عقب افتاده از اردو» اثر هادی بهارلو و «مهمان کوچولوی شهر من» به کارگردانی بهمن گرامی، برنامه‎های روز 26 شهریورماه است.

وی متذکر شد: «طمع گرگی» به کارگردانی جلال مشتاقیان،«گرگ و میش» اثر امید اجاقی،«کنترل خشم» به کارگردانی صالح نظریان و «شاخ به سر» به کارگردانی احمد نخودیان برنامه‎های روز 27 شهریورماه است.

رئیس انجمن تئاتر کودک و نوجوان اصفهان خاطرنشان کرد: «گنجشک و عروس» به کارگردانی محمد رضا وزیری فر و «به دوربین نیست» اثر مرتضی ریحانی برنامه‎های روز 28 شهریورماه است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اختتامیه دومین همایش تئاتر کودک و نوجوان 29 شهریورماه ساعت 18 در هنرسرای خورشید برگزار می‎شود.

انتهای پیام/63019/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول