اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

سالن ورزشی چندمنظوره پیام نور سنندج افتتاح شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشجویان و با حضور مسئولان استانی از سالن ورزشی چندمنظوره دانشگاه پیام نور مرکز سنندج بهره‌برداری شد.

سالن ورزشی چندمنظوره پیام نور سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس دانشگاه پیام نوراستان کردستان عصر امروز در مراسم افتتاح این سوله ورزشی اظهار کرد: این سالن ورزشی از محل مصوبات سفر رهبری به استان کردستان تأمین اعتبار شده و در مجموع برای سخت آن 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

ایوب مرادی افزود: این مجموعه ورزشی چندمنظوره در هزار و 800متر مربع زیربنا ساخته شده و  خدمات ورزشی شامل ورزش‌های توپی، بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز و بدنسازی را به دانشجویان و کارکنان ارائه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های هدفمند و کارهای انجام شده ساخت و تجهیز ساختمان های دانشگاه پیام نور تسریع شده و دو بنای دیگر در مرکز سنندج شامل ساختمان آموزشی و اداری نیز در حال ساخت است که تا پایان سال جاری عملیات ساخت آنها به اتمام می رسد.

مرادی افزود: فعالیت های عمرانی و فرهنگی زیادی در دانشگاه پیام نور سنندج انجام شده است که از جمله می‌توان به  راه‌اندازی پست برق، پست گاز، منبع آب با 50 هزار لیتری با تاثیر بر فضا، مرکز آموزشی با زیربنای شش هزار متر، فعالی‌های فرهنگی، همایش و نمایشگاه‌های مختلف توسط دانشجویان، فعالیت‌های علمی، ارائه و تحریر مقالات و کتب اشاره کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: بدون شک تأمین زیرساخت‌های آموزشی و امکانات لازم در این حوزه زمینه‌ساز رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی، علمی و آموزشی در دانشگاه خواهد بود و در این راستا نیز دانشگاه پیام نور با بهره‌مندی از مجموعه ای کارکنان فعال و تلاشگر در راستای تحقق این مهم با جدیت گام برمی‌دارد.

هادی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج نیز درادامه این مراسم به بیان اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در این مرکز دانشگاهی پرداخت و از نگاه ویژه مسئولان دانشگاه پیام نور استان و سایر مسئولان استانی نسبت به ارتقای فعالیت‌ها و خدمات علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در این مرکز دانشگاهی تقدیر کرد.

گفتنی است دانشجویان پیام نور مرکز سنندج در دو هفته اخیر موفق به کسب نائب قهرمانی مسابقات هندبال دانشجویان دختر کشور و نایب قهرمان کشتی فرنگی دانشجویان کشور شدند.

انتهای پیام/79006/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول