اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت مسجد مقدس جمکران:

پیشرفت در عرصه‌های مختلف ثمره تبعیت از ولایت فقیه است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: آنچه که در پیروزی این انقلاب داشته‌ایم به دلیل پیروی از ولایت فقیه بوده و باید از آنچه که ولی امر و نایب امام زمان به ما تکلیف کرده و یا احساس می‌کنیم که ایشان به آن تمایل دارند تبعیت کنیم.

پیشرفت در عرصه‌های مختلف ثمره تبعیت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران در سخنانی اظهار کرد: امروز خدا را شاکرم که از روی کرم و رحمتش پاداش 25 سال خدمت در بنیاد شهید را با قرار گرفتن در این پایگاه شریف به من عنایت کرد.

وی گفت: دو تعبیر اصلی در حکم رهبری آمده است که یکی تسهیل برای حضور زائران و دوم ایجاد فضای قدسی و معنوی برای تغذیه روحی و فکری آنها است.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در مورد اول مسئولان شهر مقدس قم در زمینه ایجاد تسهیلات باید طبق گذشته یار و یاور مسجد باشند و در مورد دوم که هدف اصلی است باید پیوند بین حوزه علمیه و مسجد مقدس جمکران بیش از پیش مستحکم شود و این نظر رهبری به نحو احسن محقق شود.

وی اظهار کرد: آنچه که رهبری در مورد این مسجد مورد تاکید قرار دادند برگرفته از آیات قرآن درباره اهمیت مساجد است، ظرفیت‌های خوب حوزوی در ارتباط با مهدویت در قم وجود دارد که باید به بهترین وجه ممکن با بهره‌گیری از آنها نظر مقام معظم رهبری را در خصوص تغذیه فکری زائرین این مسجد شریف محقق کنیم.

رحیمیان با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات تولیت سابق جمکران گفت: 50 سال در خدمت آیت‌الله وافی بوده و ارادتمند ایشان هستم و از ایشان جز خیر ندیدم.

وی بیان کرد: در بنیاد شهید آمد و شدهایی بود ولی تودیع نداشتیم و هر کس که در بنیاد شهید نیت خدمت به شهدا را داشت با او خداحافظی نمی‌کردیم زیرا این حلقه وصل تا ابد ادامه خواهد داشت از نظر بنده تودیع نسبت به آقای وافی نیز صادق نیست بلکه این مراسم تشکری است که آقای محمدی گلپایگانی نیز به آن اشاره کردند و رهبری نیز آن را مورد تصریح و تاکید قرار دادند و من نیز وظیفه می‌دانم از زحمات ایشان تشکر کنم.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: تشکر از ایشان باید از جانب کسی انجام شود که برای او کار کرده است و جبران زحمات آقای وافی به دست کسی است که دنیا و آخرت از آن اوست.

وی اضافه کرد: هر آنچه که در پیروزی این انقلاب و پیشرفت و تعالی داشته‌ایم به دلیل پیروی از ولایت فقیه بوده و باید از آنچه که ولی امر و نایب امام زمان به ما تکلیف می‌کند و یا احساس می‌کنیم که ایشان به آن تمایل دارند تبعیت کرده و این رمز ولایت‌پذیری و پیوند با امام زمان و ائمه معصومین است.

در پایان این مراسم مسئولان استانی و مسجد جمکران با لوح و هدایایی از آیت‌الله وافی تقدیر کردند.

انتهای پیام/2258/ع40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول