اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل مطرح کرد

تاکید بر افزایش ورزشکاران سازمان یافته در نیمه دوم سال

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در نیمه دوم سال توجه جدی به افزایش ورزشکاران سازمان یافته جزو هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اصلی ورزش و جوانان استان اردبیل است.

تاکید بر افزایش ورزشکاران سازمان یافته در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در نشست با کارکنان پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: تعهد کاری و رعایت اصول اخلاقی دسترسی به اهداف سازمانی را تسریع و تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد: کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان جزو خدوم‌ترین کارمندان می‌باشند و این امر در جلب رضایت جوانان، و ورزشکاران و کسب موفقیت‌ها موثر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: برای تحقق اهداف و جلب رضایت بیشتر ورزشکاران و جوانان لازم است اصول اداری مورد توجه قرار گیرد و نظم و انضباط سرلوحه کارکنان شود.

پازاج متذکر شد: ازکارکنان می‌خواهم تا با حضور و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی بیش از پیش امور فرهنگی اداره کل را تقویت کنند.

این مسئول تصریح کرد: برنامه‌ریزی و تمرکز بر روی اهداف سازمانی، پرهیز از حاشیه‌ها و هماهنگی با معاونت‌ها می‌تواند تحقق کارهای اداری را تسریع کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: باید نسبت به در‌آمدها و عملکرد مالی هئیت‌های ورزشی توجه شود و برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته در نیمه دوم سال برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

پازاج اذعان داشت: به رغم وجود مشکلات مالی و محدودیت منابع تلاش می‌کنیم رفاه، اضافه کاری و دیگر موارد پرداختی کارکنان را تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مهر باروق معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، محمد رضا برادران معاون ورزشی، نوید محمدنیا سرپرست معاونت جوانان و امورفرهنگی و بیدار مسئول بسیج ورزشکاران اداره کل سخنانی در خصوص نحوه تعامل و همکاری ارائه کردند.

در پایان این جلسه از تلاش‌ها و فعالیت‌های مناسب و مداوم اصغر احدی جوان مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اهدای لوحی که به امضای استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل رسیده بود، قدردانی شد.

انتهای پیام/62004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول