اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کرمان:

معدن شن و ماسه‌ ورشکسته در استان کرمان نداریم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در این هشت سال که مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت مشغول به کار هستم، هیچ معدن شن و ماسه‌ای در استان کرمان ورشکسته و تعطیل نشده است.

معدن شن و ماسه‌ ورشکسته در استان کرمان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد عابدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: ما از اینکه نرخ مرغ و تخم‌مرغ در اداره تعاون روستایی قیمت‌گذاری شود، استقبال می‌کنیم.

وی افزود: اگر ما بتوانیم کاری انجام دهیم که قیمت مرغ و تخم‌مرغ در استان کرمان ثابت باشد و هر روز تغییر نکند، مردم این روند ثبات قیمت را ترجیح می‌دهند تا اینکه هر روز یک نرخ جدید اعلام شود.

عابدی‌نژاد عنوان کرد: اگر ثبات قیمت در بازار باشد، مردم به بازار اعتماد می‌کنند و باید سیاست این شود روی تثبیت قیمت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تغییر جزئی مستمر در قیمت کالاهای مختلف موجب دشوار شدن بازرسی از واحدهای عرضه کننده می‌شود، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به هنگام از سوی مراجع ذیربط به واحد بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت در پیشگیری از بروز موارد تخلف از جمله گرانفروشی نقش به سزایی دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در زمینه وضعیت معادن شن و ماسه در استان کرمان گفت: در این هشت سال که مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت مشغول به کار هستم، هیچ معدن شن و ماسه‌ای در استان کرمان ورشکسته و تعطیل نشده است.

عابدی‌نژاد افزود: روند برگزاری نمایشگاه پاییزه کرمان بسیار خوب بود و همکاری مجامع امور صنفی در برگزاری این نمایشگاه و ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه کرده‌اند، بیان داشت: متمرکز نبودن نمایشگاه پاییزه و برگزاری آن در چهار نقطه از شهر کرمان یکی از خصوصیات خوب این دوره از نمایشگاه است.

در ادامه این جلسه موسوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافت اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در شهرستان بافت با آن مواجه هستیم، تعطیلی خودسرانه بعضی از نانوایی‌ها در سطح شهر است و هیچ بند قانونی برای جلوگیری از این کار نانوایی‌ها وجود ندارد.

وی بیان داشت: سهمیه شکر شهرستان به طور کامل جذب شده است و در این زمینه مشکلی نیست و در شهرستان بافت هیچ کمبودی در زمینه‌ کالاهای اساسی وجود ندارد.

انتهای پیام/80018/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول