اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

بیداری و آگاهی اسلامی از ثمرات هشت سال دفاع مقدس است

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: بیداری، آگاهی اسلامی از ثمرات هشت سال دفاع مقدس است.

بیداری و آگاهی اسلامی از ثمرات هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین خسروی عصر امروز در نشست هماهنگی تشییع پیکر 10 شهید گمنام در بوشهر گفت: نبرد مقدس یکی از فرازهای انقلاب و سرنوشت‌ساز در جهان معاصر بوده که با رهبری امام خمینی (ره) حول محور اسلام خواهی شکل گرفت.

خسروی، بیداری، آگاهی و ارزش‌های اسلامی را از ثمرات هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: آگاهی کم نظیر جوانان در سراسر جهان، احقاق حق همه ملت‌های اسلامی، نتیجه ایثارگری‌های امت سلحشور ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه کشورهای شرک و کفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جنگ هشت ساله شرکت داشته‌اند، افزود: جوانان با دست خالی و سینه‌هایی مالامال از عشق به اسلام به صف دشمن زدند و آنها را به عقب راندند.

فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه باید شورآفرینی جوانان این دیار را با صدای بلند به گوش جهانیان برسانیم، افزود: این وضعیت را باید با برنامه‌ریزی و تامین باورهای اعتقادی و ترویج ایثار و شهادت بر روح و جان فرزندانمان و همه اقشار جامعه ثبت کنیم.

خسروی در پایان به برنامه‌های نهادهای مختلف در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ارزشمندی از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی دفتر حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس و سپاه ناحیه بوشهر برای هفته دفاع مقدس مشخص شده که می‌تواند فضای شهرستان بوشهر را عطر آگین کند.

انتهای پیام/66006/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول